logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

firma peco.pl

Strona 5/8  1 ... 3 4 5 6 7 8

| 05.10.2012 12:10

Mam taki ploter i sobie chwale. Czasami ma swoje kaprysy, ale da się to ogarnąć samemu. Podkreślam samemu gdyż zdarzało się że serwis diagnozował usterkę gdzieś indziej niż faktycznie była jej przyczyna. Zastanawiam się po co ktoś sprzedaje ploter jeśli jest w takim świetnym stanie, to nie samochód że kupuje się nowszy bo ładniejszy i lepszy. Póki ploter drukuje to sie go trzyma. Jeśli chodzi o Peco to kupuje u nich chipy. Jak na razie 100% działało, więc ciężko mi coś o nich powiedzieć.

avatar użytkownika
+ + + + +

Kraków
wiadomości: 523
w Signs.pl od 02.03.2004
IP: 77.253.14.XXX

| 06.10.2012 09:10

a czy koledzy mogą się jeszcze podzielić informacjami na temat eplotery.pl bo mają kilka maszyn które mnie mogą interesować

avatar użytkownika
+ +

wiadomości: 44
w Signs.pl od 27.08.2008
IP: 217.97.152.XXX

| 07.10.2012 15:10

ServiceCall, 2012-10-02 19:31
przy zakupie pamiętaj żeby ploter zabrać, była historia że po przelewie ani maszyny ani firmy... więc raczej bym sobie odpuścił
Pozdrawiam


Po konstruktywnej rozmowie z Panem Radkiem i wyjaśnieniu paru kwestii okazuje się iż zostałem wprowadzony w błąd przez firmę trzecią która jak to bywa wyładowała swoje frustracje na w/w firmie, przez co moje stanowisko w tej sprawie było błędne.
Oby mniej takich klientów i nieporozumień.

Pozdrawiam
Konrad Rafalik

-----------------
Plotery, Atramenty NaZdar Eco Led UV
Fuji UV, Części, Serwis
www.servicecall.pl

avatar użytkownika
+ + + +

Warszawa
wiadomości: 358
w Signs.pl od 27.06.2010
IP: 178.73.44.XXX

| 07.10.2012 15:10

globalltd, 2012-09-27 20:10
Kupowaliśmy w tej firmie karty chip do SF na 10 kart zawsze 3-5 nie działało bo były puste lub uszkodzone na ostatnią reklamację że karty znowu nie działają dostaliśmy maila że oni są pewni że karty są dobre i reklamacji nie uwzględnią i kazali nam je sobie wyrzucić do kosza i nawet do nich nie wysyłać - dlatego ja już nikomu nie polecę marki peco.


Szanowny Panie,

Ponieważ odmówił Pan wyjaśnień dotyczących Pana reklamacji ignorując mój email, sprawdziłem historię naszej współpracy która wygląda co najmiej dziwnie.
Chcę podkreślić, że każde zamówienie obfitowało w reklamacje z Pańskiej strony, ponieważ tego typu problemy czasami się zdarzają reklamacje telefoniczne były zawsze uwzględniane bez przesyłania wadliwych kart do naszego serwisu. Niestety wysokość reklamacji z dostarczanych kart w Pana przypadku wynosiła średnio 40% a średnia reklamacji jest niższa niż 5% wadliwych kart, poprosiliśmy o odesłanie kart w celu weryfikacji w naszym serwisie.
W odpowiedzi - otrzymaliśmy jedynie obraźliwe smsy zawierające straszenie
UOKiK oraz tym że zrobi nam Pan krzywdę, ponadto - nie odpowiadał Pan na nasze telefony, w takiej sytuacji nic nie można sensownego zrobić.
Przykro nam z powodu Pana problemów ale ciężko jest przyjmoweć notorycznie reklamacje bez pokrycia.

Ponieważ nie odpowiedział Pan na pytania zawarte w moim emailu poniżej, pozwoliłem sobie zacytować go na forum. Poniższy email był pisany dzisiaj przed moim komentarzem umieszczonym powyżej stąd wynikają różnice w ocenie sytuacji. Komentarz powstał już po ustaleniu z mojej strony rzeczywistego obrazu współpracy.

"Szanowni Państwo,

W związku z opublikowanym przez Państwa postem na forum tego portalu, zwracam się z prośbą o wyjaśnienie opisanej przez Państwa sytuacji dotyczącej reklamacji kart chip do plotera MUTOH. Ponieważ nie jestem w stanie skojarzyć Państwa reklamacji bardzo proszę o opisanie szczegółowo
informacji dotyczącej podobnego zdarzenia.
Niestety karty kompatybilne nie są 100% działającym rozwiązaniem chociaż bardzo sobie wszyscy tego życzymy i oczywiście zdarzają się różne sytuacje, pragnę Państwa jednak zapewnić, iż wszystkie karty które są produkowane w naszej firmie podlegają podwójnemu procesowi kontroli na ploterach MUTOH BLIZZARD 65" oraz Spitfire 65". Plotery testowe posiadają najnowsze oprogramowanie
więc wykluczamy możliwość braku kompatybilności z powodu najnowszych firmware.

Nie mniej jednak, zauważyliśmy że czasami na skutek różnorodnej konfiguracji
ploterów (tu mam na myśli, wersję firmware oraz ustawienie odpowiedniego atramentu w menu serwisowym maszyny).
Spotykamy odsetek kart których dana maszyna nie jest w stanie odczytać lecz paradoksalnie te same karty w innej maszynie ładują atrament prawidłowo. Podobny problem dotyczy ploterów MUTOH oferowanych
pod brandem AGFA, OCE, XEROX, tu jednak dysponujemy narzędziami i specjalistyczną wiedzą umożliwiającą rozkodowanie maszyny i ustawienie jej w tryb fabryczny MUTOH.

Proszę o podanie informacji na jakiej maszynie Państwo mięli kłopoty z kartami, jakie były komunikaty generowane przez ploter oraz czy reklamowane karty odsyłaliście Państwo do naszego serwisu w celu weryfikacji Państwa roszczeń.

Czekam na kontakt,

Serdecznie Pozdrawiam"

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 27
w Signs.pl od 22.12.2011
IP: 92.63.33.XXX

| 08.10.2012 15:10

Aloha
Co ludzi to opinii , nie zagłębiajac się zbytnio w opinie innych chciałbym zupełnie obiektywnie ocenić mój kontakt z Peco.
Od tygodnia drukuje u mnie Spitfire 65 zakupiony własnie w Peco.
Panowie przyjechali zgodnie z umową, pomogli wtargać na I sze piętro, uruchomili poinstruowali , wszystko w milej i przyjacielskiej atmosferze. Maszyna używana ale porządnie odczyszczona, nowe glowice drukuje wg mnie bardzo ładnie. Zdaję sobie sprawę z ryzyka zakupu maszyny używanej ale wierzę, że "w razie wojny" nie zostanę sam z problemem. Kontakt tel. bardzo dobry, rozmowy tel. odbierane - jeżeli nie to oddzwaniane. Mam doświadczenie z innymi firmami zarówno dostawcami jak i serwisami i było różnie. Jeżeli Peco dalej będzie tak traktowało klientów jak mnie wróżę im długą i dobrą przyszłość.

-----------------
reklamowo

avatar użytkownika
+ + +

sopot
wiadomości: 25
w Signs.pl od 16.05.2006
IP: 83.25.67.XXX

| 08.10.2012 19:10

Do Peco

W którym momencie informowałem Państwa, że zrobię Wam krzywdę teraz to już pomówienie z Waszej strony - skoro sprzedajcie coś co nie działa i to nie na jednej a na czterach takich samych maszynach to mam prawo to zareklamować i to dodatkowo ponosząc koszty wysyłki własnym kurierm. Ostatnia informacja do Was przez mojego pracownika, że karty znowu nie działają poskutokowała przez Was odmową przyjecia reklamacji i stwierdzilście żeby Wam ich nie wysyłać i bo i tak reklamacja nie zostanie przyjęta - (a to że karta wskazuje 0 ml - No Valid InkCard to moja wina - sam sobie źle zaprogramowałem karty i z 10 działały 4) - sprawę wraz z tym mailem o takiej informacji przekazałem do UOKiK, oraz PIH więc oni już się tym zajmują i to im będziecie się tłumaczyć - ja z Wami nie chcę mieć nic wspólnego zamawiam teraz karty w innej firmie i w niej na 10 działa 10 a jak się spóźnią z dostawą chociaż o jeden dzień to dodają w ramach przeprosin dwie karty gratis - i taką firmę będę mógł polecić każdemu i jak ktoś szuka sprawdzonych kart do Mutoha to zapraszam na PRV chętnie podam na nich namiary.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: globalltd dnia 08.10.2012 19:29)

brak ikonki
+ +

Tarnów
wiadomości: 22
w Signs.pl od 13.08.2011
IP: 109.196.241.XXX

| 08.10.2012 20:10

do Globalltd,

Szanowny Panie,

Nie jesteśmy niestety w stanie zweryfikować Pańskiej reklamacji bez sprawdzenia wadliwych kart, nigdy nie kontaktował sie Pan z naszym serwisem w celu ustalenia przyczyn problemu ani odesłania kart do weryfikacji. Każdy klient ma prawo i powinien odesłać wadliwy produkt i nikt nie może nikomu tego zabronić! Od roku zamawiał Pan karty i za każdym razem uwzględnialiśmy Panu reklamacje, niestety średnia reklamacji wynosiła u Pana ponad 40% więc był to sygnał że coś jest nie tak. Karty są u nas testowane 2 stopniowo na ploterach blizzard i spitfire. Każde zamówienie realizowane do Pana podlegało jeszcze wiekszym staraniom naszych techników aby być pewnym że wszystko jest OK.

Jeszcze raz powtarzam - bez odesłania nam rzekomo wadliwych kart nie możemy przyjąć reklamacji! ponadto karty są specjalnie znakowane (nr partii, data produkcji itp) nie tylko w widocznym miejscu ale również elektronicznie - nie ma możliwości aby serwis nie znalazł przyczyny usterki.
Więc Pytam.
Czy aby na pewno otrzymał Pan wadliwe karty czy może sam ich użył i próbował naciągnąć dostawcę? tę sytuacjię pozostawiam do oceny każdemu forumowiczowi...
Wielokrotnie próbowaliśmy sie z Panem skontaktować telefonicznie niestety albo agresywne zachowanie i straszki albo głuchy telefon... sorry ręce opadają


Pozdrawiam

Radek

-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 27
w Signs.pl od 22.12.2011
IP: 92.63.33.XXX

| 09.10.2012 20:10

Nie będę z Panem więcej dyskutował w tej sprawie - mieli Państwo na to czas od paru miesięcy i nie zrobili nic w tej sprawie dopóki sprawa nie trafiła na forum. Gdyby karty były dobre i nie odmówiliby Państwo przyjęcia reklamacji nie przekazałbym sprawy do UOKiK, oraz PIH i dalej u Was zamawiał karty. Z całym szacunkiem, ale gdyby karty były dobre to na pewno nie składałbym reklamacji i nie ośmieszał się na sto złotych minus koszty wysyłki na nasz koszt i nerwówka czy wystarczy mi licznika na maszynach, aby druk nie stał bo nieraz u Was czekało się tydzień na wysłanie nowych prawidłowych kart - jak już wspomniałem nie chcę z Wami mieć nic wspólnego i szkoda, że tylko na forum jesteście aktywni, a nie jak klient ma problem.

brak ikonki
+ +

Tarnów
wiadomości: 22
w Signs.pl od 13.08.2011
IP: 109.196.241.XXX

| 09.10.2012 21:10

Witam,

I znowu Pan straszy, powtarza się Pan, proszę wreszcie złożyć skargę i potem opublikować wynik.
Czekamy na Pana donosy do wszystkich służb z CBA i Innymi najwyższymi izbami włacznie...

Nie jesteśmy w stanie Panu dogodzić więc zrezygnowaliśmy dobrowolnie ze współpracy w takiej formie jaka Pan zaproponował.
Kart do reklamacji Pan nie odesłał i wszystko w temacie.
Na tym etapie nic już zrobić nie możemy... Zachęcam do przysłania wadliwych kart do weryfikacji wtedy zobaszymy.

Pozdrawiam

-----------------
Niezależny Dealer Ploterów MUTOH
Plotery Atramenty Części
www.peco.pl

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 27
w Signs.pl od 22.12.2011
IP: 92.63.33.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 09.10.2012 21:10

PECO_PL, 2012-10-09 21:30
Czekamy na Pana donosy do wszystkich służb z CBA i Innymi najwyższymi izbami włacznie...

nie ma to jak poważne potraktowanie klienta... Widać pełen profesjonalizm z Waszej strony.

-----------------

3kwadrat_pl

Strona 5/8  1 ... 3 4 5 6 7 8
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764