globalltd, 2012-09-27 20:10Kupowaliśmy w tej firmie karty chip do SF na 10 kart zawsze 3-5 nie działało bo były puste lub uszkodzone na ostatnią reklamację że karty znowu nie działają dostaliśmy maila że oni są pewni że karty są dobre i reklamacji nie uwzględnią i kazali nam je sobie wyrzucić do kosza i nawet do nich nie wysyłać - dlatego ja już nikomu nie polecę marki peco.
|
Szanowny Panie,
Ponieważ odmówił Pan wyjaśnień dotyczących Pana reklamacji ignorując mój email, sprawdziłem historię naszej współpracy która wygląda co najmiej dziwnie.
Chcę podkreślić, że każde zamówienie obfitowało w reklamacje z Pańskiej strony, ponieważ tego typu problemy czasami się zdarzają reklamacje telefoniczne były zawsze uwzględniane bez przesyłania wadliwych kart do naszego serwisu. Niestety wysokość reklamacji z dostarczanych kart w Pana przypadku wynosiła średnio 40% a średnia reklamacji jest niższa niż 5% wadliwych kart, poprosiliśmy o odesłanie kart w celu weryfikacji w naszym serwisie.
W odpowiedzi - otrzymaliśmy jedynie obraźliwe smsy zawierające straszenie
UOKiK oraz tym że zrobi nam Pan krzywdę, ponadto - nie odpowiadał Pan na nasze telefony, w takiej sytuacji nic nie można sensownego zrobić.
Przykro nam z powodu Pana problemów ale ciężko jest przyjmoweć notorycznie reklamacje bez pokrycia.
Ponieważ nie odpowiedział Pan na pytania zawarte w moim emailu poniżej, pozwoliłem sobie zacytować go na forum. Poniższy email był pisany dzisiaj przed moim komentarzem umieszczonym powyżej stąd wynikają różnice w ocenie sytuacji. Komentarz powstał już po ustaleniu z mojej strony rzeczywistego obrazu współpracy.
"Szanowni Państwo,
W związku z opublikowanym przez Państwa postem na forum tego portalu, zwracam się z prośbą o wyjaśnienie opisanej przez Państwa sytuacji dotyczącej reklamacji kart chip do plotera MUTOH. Ponieważ nie jestem w stanie skojarzyć Państwa reklamacji bardzo proszę o opisanie szczegółowo
informacji dotyczącej podobnego zdarzenia.
Niestety karty kompatybilne nie są 100% działającym rozwiązaniem chociaż bardzo sobie wszyscy tego życzymy i oczywiście zdarzają się różne sytuacje, pragnę Państwa jednak zapewnić, iż wszystkie karty które są produkowane w naszej firmie podlegają podwójnemu procesowi kontroli na ploterach MUTOH BLIZZARD 65" oraz Spitfire 65". Plotery testowe posiadają najnowsze oprogramowanie
więc wykluczamy możliwość braku kompatybilności z powodu najnowszych firmware.
Nie mniej jednak, zauważyliśmy że czasami na skutek różnorodnej konfiguracji
ploterów (tu mam na myśli, wersję firmware oraz ustawienie odpowiedniego atramentu w menu serwisowym maszyny).
Spotykamy odsetek kart których dana maszyna nie jest w stanie odczytać lecz paradoksalnie te same karty w innej maszynie ładują atrament prawidłowo. Podobny problem dotyczy ploterów MUTOH oferowanych
pod brandem AGFA, OCE, XEROX, tu jednak dysponujemy narzędziami i specjalistyczną wiedzą umożliwiającą rozkodowanie maszyny i ustawienie jej w tryb fabryczny MUTOH.
Proszę o podanie informacji na jakiej maszynie Państwo mięli kłopoty z kartami, jakie były komunikaty generowane przez ploter oraz czy reklamowane karty odsyłaliście Państwo do naszego serwisu w celu weryfikacji Państwa roszczeń.
Czekam na kontakt,
Serdecznie Pozdrawiam"