logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX realizuje projekt rebrandingu Continental

  PR 21.05.2014, przeczytano 1556 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu  odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Współpraca z jednym z największych producentów opon i dostawców rozwiązań motoryzacyjnych na świecie obejmuje m.in. produkcję, logistykę i montaż elementów oznakowania w ponad 100 lokalizacjach klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-realizuje-projekt-rebrandingu-continental,21706,artykul.html

Zmiana identyfikacji wizualnej jest związana z wdrożeniem nowej strategii i odświeżeniem logotypu Continental. Pierwszy etap współpracy z Grupą OEX objął oznakowanie centrali koncernu motoryzacyjnego. Spółka odpowiadała za opracowanie dokumentacji technologicznej logotypu elewacyjnego, inwentaryzację oraz przygotowanie wizualizacji nowej identyfikacji wizualnej Continental. Dział corporate identity Grupy OEX wyprodukował i zamontował wszystkie elementy oznakowania, zajął się także demontażem oraz utylizacją poprzednich materiałów.

Kolejny etap prac obejmie oznakowanie 100 punktów serwisowych Continental na terenie całej Polski. W każdej lokalizacji zostaną zamontowane podświetlane kasetony. Dział corporate identity Grupy OEX odpowiada także za projekt i produkcję materiałów POS, mających formę stojaków na opony i przeznaczonych do wykorzystania zarówno w punktach serwisowych, jak i podczas imprez branżowych oraz targów.

Projekt dla spółki Continental, tak jak większość naszych realizacji, jest prowadzony w modelu kompleksowym. W ramach współpracy oferujemy klientowi nie tylko produkcję i montaż oznakowania, ale także obsługę całego procesu towarzyszącemu zmianie identyfikacji wizualnej – od koncepcji kreatywnej poszczególnych materiałów, po opracowanie technologiczne i materiałowe, aż po wdrożenie całego procesu, czyli logistykę, instalację i serwis – mówi Klaudia Koper, project coordinator z działu corporate identity Grupy OEX, odpowiedzialna za współpracę z Continental.

Dział corporate identity Grupy OEX posiada ponad 15-letnie doświadczenie w realizacji projektów rebrandingowych dla największych polskich i europejskich firm. W 2013 roku odpowiadał m.in. za zmianę oznakowania sieci handlowej Lewiatan oraz placówek banków BRE Banku, DnB Nord i BZ WBK.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764