logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX realizuje projekt rebrandingu Continental

  PR 21.05.2014, przeczytano 1565 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu  odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Współpraca z jednym z największych producentów opon i dostawców rozwiązań motoryzacyjnych na świecie obejmuje m.in. produkcję, logistykę i montaż elementów oznakowania w ponad 100 lokalizacjach klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-realizuje-projekt-rebrandingu-continental,21706,artykul.html

Zmiana identyfikacji wizualnej jest związana z wdrożeniem nowej strategii i odświeżeniem logotypu Continental. Pierwszy etap współpracy z Grupą OEX objął oznakowanie centrali koncernu motoryzacyjnego. Spółka odpowiadała za opracowanie dokumentacji technologicznej logotypu elewacyjnego, inwentaryzację oraz przygotowanie wizualizacji nowej identyfikacji wizualnej Continental. Dział corporate identity Grupy OEX wyprodukował i zamontował wszystkie elementy oznakowania, zajął się także demontażem oraz utylizacją poprzednich materiałów.

Kolejny etap prac obejmie oznakowanie 100 punktów serwisowych Continental na terenie całej Polski. W każdej lokalizacji zostaną zamontowane podświetlane kasetony. Dział corporate identity Grupy OEX odpowiada także za projekt i produkcję materiałów POS, mających formę stojaków na opony i przeznaczonych do wykorzystania zarówno w punktach serwisowych, jak i podczas imprez branżowych oraz targów.

Projekt dla spółki Continental, tak jak większość naszych realizacji, jest prowadzony w modelu kompleksowym. W ramach współpracy oferujemy klientowi nie tylko produkcję i montaż oznakowania, ale także obsługę całego procesu towarzyszącemu zmianie identyfikacji wizualnej – od koncepcji kreatywnej poszczególnych materiałów, po opracowanie technologiczne i materiałowe, aż po wdrożenie całego procesu, czyli logistykę, instalację i serwis – mówi Klaudia Koper, project coordinator z działu corporate identity Grupy OEX, odpowiedzialna za współpracę z Continental.

Dział corporate identity Grupy OEX posiada ponad 15-letnie doświadczenie w realizacji projektów rebrandingowych dla największych polskich i europejskich firm. W 2013 roku odpowiadał m.in. za zmianę oznakowania sieci handlowej Lewiatan oraz placówek banków BRE Banku, DnB Nord i BZ WBK.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764