logo
WIADOMOŚCI

Identyfikacja Senatu: Konkurs

redakcja   16.03.2017, przeczytano 806 razy
ilustracjastrzałka

Kancelaria Senatu we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowe ogłasza konkurs na zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/identyfikacja-senatu:-konkurs,31822,artykul.html

Celem konkursu jest przygotowanie jednolitego Systemu Identyfikacji Wizualnej, który obejmował będzie:

  • W pierwszej części: identyfikację wizualną Senatu Rzeczypospolitej oraz jego organów, tj. Marszałka Senatu, Prezydium Senatu, Konwentu Seniorów, Komisji Senatu, a także – dodatkowo – Senatorów i Biur Senatorskich, oraz Szefa Kancelarii Senatu (zwanymi dalej Senatem) – zastosowania godła państwowego,
  • W drugiej części: identyfikację wizualną Kancelarii Senatu i jej jednostek, w tym biur działających w ramach struktury (zwanymi dalej Kancelarią Senatu) – zastosowania Orła Zygmuntowskiego.


Konkurs ma charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio, jury wybierze pięciu finalistów, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektu identyfikacji. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną i zgodnie ze specyfikacją, przygotuje całość materiałów identyfikujących Senat Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarię Senatu.

Ogłoszenie konkursu i – docelowo zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej Senatu i Kancelarii Senatu – poprzedziły prace prowadzone pod okiem wybitnego projektanta i grafika Andrzej Heidricha, mające na celu wierne odwzorowanie cyfrowe i opisanie cech Godła Rzeczypospolitej Polskiej. Andrzej Heidrich jest nie tylko twórcą polskich banknotów, ale również współautorem obecnej formy godła.

Szef Kancelarii Senatu Jakub Kowalski ma nadzieję, że przeprowadzone żmudne prace projektowe - które pozwoliły jednoznacznie określić kolorystykę znaku, jego właściwe proporcje i dozwolone sposoby prezentacji - staną się nie tylko podstawą do działań zmierzających do nowelizacji ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej, ale pozwolą także na rozpoczęcie prac nad ujednoliceniem państwowej identyfikacji wizualnej.

Terminy konkursu:

  • Nadsyłanie portfolio – 27 marca 2017
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 11 kwietnia 2017
  • Przesłanie propozycji przez wybranych projektantów w II etapie – 26 maja 2017
  • Wyłonienie Zwycięzcy – 12 czerwca 2017

Portfolio i projekty oceni jury w składzie:

  • Prof. dr hab. Czesława Frejlich
  • Prof. dr hab. Lech Majewski
  • Dr Barbara Widłak
  • Aleksander Bąk
  • Dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP
  • Robert Kolasa
  • Barbara Maciaszek
  • Paweł Wojciechowski
  • Przemysław Cebula


Więcej informacji:

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
poniedziałek 25.06.2018, 170 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone