logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

JV3-160SP - problem z drukiem Bi

Strona 3/3  1 2 3

| 15.07.2014 23:07

Jestes pewien że pasek enkodera jest dobrze napięty i czysty i ze czujnik nie napina go kiedy karetka znajduje sie w różnych pozycjach wzdłuż stołu? Jeśłi tak to zostaw już ten pasek napędowy bo to raczej nie to - prędzej stawiam na silnik ew. na zużycie zespołu pasek / zębatka na wirniku silnika. Róznice miedzy wskazaniami odczytu paska enkodera a enkodera silnika wskazują ze jest coś nie halo i tutaj na pewno nalezy szukać przyczyny problemów z drukiem BI.

Pozdr.
Marcin

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Gorzów Wlkp.
wiadomości: 1407
w Signs.pl od 30.10.2009
IP: 79.189.30.XXX

| 18.07.2014 21:07

Pasek jest osadzony dobrze. Napięty i leży równo, tj. czujnik o niego nie zahacza.
Właśnie niedługo będę zamawiał cały komplet - zębatkę, pasek silnik-zębatka, łożysko silnika. Mam nadzieję, że to będzie to.

brak ikonki
+ +

Śląskie
wiadomości: 32
w Signs.pl od 28.06.2013
IP: 94.251.227.XXX

| 15.08.2014 22:08

Wymieniłem ww. części i teraz wszystko gra i drukuje pięknie, także było to mocne zużycie napędu. Dzięki wszystkim za pomoc i serdecznie pozdrawiam.

brak ikonki
+ +

Śląskie
wiadomości: 32
w Signs.pl od 28.06.2013
IP: 94.251.227.XXX

rekla-ma rekla-ma | 16.08.2014 12:08

tk, 2014-08-15 22:28
Wymieniłem ww. części i teraz wszystko gra i drukuje pięknie, także było to mocne zużycie napędu. Dzięki wszystkim za pomoc i serdecznie pozdrawiam.


Można wiedzieć gdzie kupował kolega te części ?
Po wymianie tych łożysk ploter dużo ciszej chodzi ?

Nasz w pewnych trybach druku irytująco piszczy a pisk dochodzi z łożysk w kole pasowym przenoszącym napęd z paska silnika na pas karetki
i się zastanawiamy nad wymianą łożysk.

rekla-ma

| 16.08.2014 19:08

Części kupowałem na DIGIPRINT SUPPLIES. Same łożyska można kupić w kraju. To są japońskie łożyska EZO 699ZZ (z kołnierzem). Aby je wymienić, trzeba najpierw obluzować oba paski: ten długi napędowy poprzez odkręcenie i zdjęcie śrub i sprężyn z lewej strony i zdjęcie koła zębatego oraz ten od silnika poprzez odkręcenie dwóch śrub trzymających silnik, następnie zdjęcie koła zębatego z tego "bolca". Trzeba uważać przy tym, aby nie powyginać tego krótkiego paska silnik-koło zębate.

W szybkich trybach pracuje podobnie (ale bardziej gładko), w wolnych ciszej i bez "zgrzytów". Kiedyś wymieniałem same łożyska, ale dopiero wymiana praktycznie całego napędu (oprócz silnika) dało bardzo fajny rezultat. W moim ploterze te części były już po prostu mocno zajechane, w Waszym może wystarczy wymiana łożysk.







(Wiadomość zmodyfikowana przez: tk dnia 16.08.2014 20:07)

brak ikonki
+ +

Śląskie
wiadomości: 32
w Signs.pl od 28.06.2013
IP: 94.251.227.XXX

rekla-ma rekla-ma | 18.08.2014 19:08

dzięki za odpowiedź

rekla-ma

Strona 3/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764