logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Grześkowiak przeszedł do Httpool, objął stanowisko Regional Spotify Programmatic Lead

  PR 28.02.2022, przeczytano 695 razy
ilustracja

Do Httpool Polska dołącza Kamil Grześkowiak, przechodząc z agencji Sales and More. Wzmocni zespół dedykowany platformie Spotify. Obejmuje stanowisko Regional Spotify Programmatic Lead, będzie odpowiedzialny za 17 rynków europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-grzeskowiak-przeszedl-do-httpool%2C-objal-stanowisko-regional-spotify-programmatic-lead,394931,artykul.html

Kamil Grześkowiak ma 15-letnie doświadczenie w branży. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z agencji Sales and More SA, gdzie przez ostatnie 5 lat pracował jako Programmatic Media Manager.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Amnet, początkowo na stanowisku New Business Specialist, następnie Account Executive, a finalnie jako Senior Programmatic Specialist.

W Httpool objął stanowisko Regional Spotify Programmatic Lead i będzie odpowiadać za 17 rynków, w tym m. in. Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry i kraje bałkańskie. Podlegać będzie Annie Górce, która pełni funkcję Spotify Partner Director, odpowiadając za 38 rynków na świecie.

W zakres jego obowiązków i kompetencji wejdą m.in.: budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – zarówno agencyjnymi, jak i bezpośrednimi, zwiększanie przychodów w obszarze reklam programmatic na platformie Spotify, działania konsultacyjne i edukacyjne, jak również koordynacja działań regionalnych dla kluczowych międzynarodowych klientów Httpool.

- Kamil, jako doświadczony specjalista z 15-letnim doświadczeniem, wniesie wiele do naszego zespołu. Skoncentruje się przede wszystkim na sprzedaży kampanii programatycznych, edukacji rynku na temat oferty reklamowej Spotify, jak i inspirowaniu klientów tak by odkrywali nowe możliwości, które pomogą usprawniać ich biznes i podnosić ROI z działań komunikacyjnych, w tym przypadku prowadzonych z pomocą platformy Spotify – mówi Justyna Duszyńska, CEO, Httpool Polska.

Kamil Grześkowiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (Wydział Zarządzania, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764