logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA

  PR 24.03.2023, przeczytano 2029 razy
ilustracjastrzałka

#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie - International Awards Associate (IAA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-unifyukraine-doceniona-w-miedzynarodowym-konkursie-iaa,399392,artykul.html

22 stycznia 2023 r., który jest Dniem Jedności Ukrainy, w Nowym Jorku rozkwitł ogród słoneczników. Słonecznik symbolizuje siłę i jedność Ukrainy. Motyw ten znalazł się m.in. w reklamach outdoorowych i online, spotach telewizyjnych, w mediach społecznościowych, treściach sponsorowanych i krótkometrażowych filmach dokumentalnych. Treści #UnifyUkraine wyświetlono ponad 750 mln razy. Kampanię społeczną na zlecenie BGK zrealizowała agencja MikeWorldWide.

- Kampanią #UnifyUkraine chcieliśmy uświadomić opinię publiczną w Stanach Zjednoczonych o konsekwencjach rosyjskiej agresji na Ukrainę. Cały świat powinien zmobilizować się, aby pomóc naszemu sąsiadowi wygrać tę wojnę. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć zamierzony efekt i jestem dumna, że najlepsi w branży kreatywnej docenili naszą pracę – mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor zarządzająca pionem HR i komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Do konkursu MUSE Awards 2022 zgłoszono ponad 6000 projektów. Jury IAA już na etapie prezentacji uznało, że #UnifyUkraine wyróżnia się na tle pozostałych. Kampania zdobyła miano „Złotego Zwycięzcy”, plasując się wśród takich marek jak: Apple, You Tube, BMW, Red Bull czy Corona. BGK był jednym z dwóch laureatów (obok Global Outreach Doctors), których doceniono za działania marketingowe na rzecz Ukrainy.

IAA to największe stowarzyszenie marketingowe na świecie, które zrzesza ponad 4 000 firm, działających w 76 krajach.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design by Śliwka Nałęczowska 2025: szósta edycja konkursu
31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec...
Małgorzata Słychań w Komitecie Organizacyjnym Effie
Małgorzata Słychań, Influencer Relations Head w VML, znalazła się w Komitecie Organizacyjnym Effie Poland, który rozpoczął prace nad tegoroczną edycją konkursu. 
Skoczów zdobywa tytuł Świetlnej Stolicy Polski w plebiscycie Świeć się z Energą
Znamy wyniki kolejnej edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast "Świeć się z Energą". Spośród rekordowej liczby zgłoszonych 345 miast z całego kraju, po trwającym ponad miesiąc głosowaniu, tytuł Świetlnej Stolicy Polski oraz nagrody o łącznej wartości 60 tys. zł na cele charytatywne zdobyło miasto Skoczów. Dzięki akcji Energi dobroczynne wsparcie trafi także do pozostałych...
Zgłoszenia do Cover awArts 2024 – konkurs na projekt okładki
Decybele Dizajnu już od 12 lat organizują coroczny przegląd i konkurs najlepszych okładek i opraw graficznych albumów Cover awArts. Przez cały ten czas do konkursu zgłoszono już ponad 2000 okładek i opraw graficznych – i, jak ogłaszają organizatorzy, właśnie przyszła pora na powiększenie tego wyniku o kolejne projekty.
8. edycja Konkursu „Ekspozycja Roku”
Polska Izba Przemysłu Targowego z przyjemnością zaprasza do udziału w ósmej edycji Konkursu „Ekspozycja Roku”. Konkurs skierowany jest do firm specjalizujących się w projektowaniu i realizacji ekspozycji targowych oraz eventowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764