logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA

  PR 24.03.2023, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie - International Awards Associate (IAA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-unifyukraine-doceniona-w-miedzynarodowym-konkursie-iaa,399392,artykul.html

22 stycznia 2023 r., który jest Dniem Jedności Ukrainy, w Nowym Jorku rozkwitł ogród słoneczników. Słonecznik symbolizuje siłę i jedność Ukrainy. Motyw ten znalazł się m.in. w reklamach outdoorowych i online, spotach telewizyjnych, w mediach społecznościowych, treściach sponsorowanych i krótkometrażowych filmach dokumentalnych. Treści #UnifyUkraine wyświetlono ponad 750 mln razy. Kampanię społeczną na zlecenie BGK zrealizowała agencja MikeWorldWide.

- Kampanią #UnifyUkraine chcieliśmy uświadomić opinię publiczną w Stanach Zjednoczonych o konsekwencjach rosyjskiej agresji na Ukrainę. Cały świat powinien zmobilizować się, aby pomóc naszemu sąsiadowi wygrać tę wojnę. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć zamierzony efekt i jestem dumna, że najlepsi w branży kreatywnej docenili naszą pracę – mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor zarządzająca pionem HR i komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Do konkursu MUSE Awards 2022 zgłoszono ponad 6000 projektów. Jury IAA już na etapie prezentacji uznało, że #UnifyUkraine wyróżnia się na tle pozostałych. Kampania zdobyła miano „Złotego Zwycięzcy”, plasując się wśród takich marek jak: Apple, You Tube, BMW, Red Bull czy Corona. BGK był jednym z dwóch laureatów (obok Global Outreach Doctors), których doceniono za działania marketingowe na rzecz Ukrainy.

IAA to największe stowarzyszenie marketingowe na świecie, które zrzesza ponad 4 000 firm, działających w 76 krajach.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska firma meblarska w finale konkursu Designeuropa Awards
Podczas czwartej edycji konkursu DesignEuropa Awards, która odbyła się w ośrodku konferencyjnym Axica w Berlinie, uhonorowano dwa wyjątkowe wzory. Pierwszym jest RemigoOne, elektryczny silnik zaburtowy stworzony przez słoweńską projektantkę Ajdę Bertok, zaprojektowany zgodnie z zasadami innowacyjności morskiej i zrównoważonego rozwoju, zdobył nagrodę dla małych i nowo...
Termin zgłoszeń do Youtube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kampani wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września 2023 roku. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny, a projekty można zgłaszać na stronie YouTube Works.
Projekt Roku 22/23 wystartował
Od 11 do 27 września można zgłaszać swoje projekty do jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla projektantów graficznych - Projektu Roku. 
Złote Spinacze kolejny rok z rzędu z rekordem zgłoszeń
Do 21. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęły aż 482 zgłoszenia w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 309 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 128, a do kategorii specjalnych 45 zgłoszeń.
Znaki Jutra 2023: przegląd znaków, logo i symboli graficznych
Czas przemian, napięć, oczekiwań, nadziei i działania. Czas w którym ze szczególną uwagą definiujemy kształt przyszłości. Czy mamy realny wpływ na obraz świata w którym żyjemy? Świat wyidealizowany, świat zepsuty, a może jednak nadal pełen piękna i harmonii? Ideały w konfrontacji z codziennością życia stanowią o naszej tożsamości kulturowej, społecznej,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764