logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA

  PR 24.03.2023, przeczytano 1366 razy
ilustracjastrzałka

#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie - International Awards Associate (IAA).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-unifyukraine-doceniona-w-miedzynarodowym-konkursie-iaa,399392,artykul.html

22 stycznia 2023 r., który jest Dniem Jedności Ukrainy, w Nowym Jorku rozkwitł ogród słoneczników. Słonecznik symbolizuje siłę i jedność Ukrainy. Motyw ten znalazł się m.in. w reklamach outdoorowych i online, spotach telewizyjnych, w mediach społecznościowych, treściach sponsorowanych i krótkometrażowych filmach dokumentalnych. Treści #UnifyUkraine wyświetlono ponad 750 mln razy. Kampanię społeczną na zlecenie BGK zrealizowała agencja MikeWorldWide.

- Kampanią #UnifyUkraine chcieliśmy uświadomić opinię publiczną w Stanach Zjednoczonych o konsekwencjach rosyjskiej agresji na Ukrainę. Cały świat powinien zmobilizować się, aby pomóc naszemu sąsiadowi wygrać tę wojnę. Cieszę się, że udało nam się osiągnąć zamierzony efekt i jestem dumna, że najlepsi w branży kreatywnej docenili naszą pracę – mówi Jolanta Wiewióra, dyrektor zarządzająca pionem HR i komunikacji w Banku Gospodarstwa Krajowego.

Do konkursu MUSE Awards 2022 zgłoszono ponad 6000 projektów. Jury IAA już na etapie prezentacji uznało, że #UnifyUkraine wyróżnia się na tle pozostałych. Kampania zdobyła miano „Złotego Zwycięzcy”, plasując się wśród takich marek jak: Apple, You Tube, BMW, Red Bull czy Corona. BGK był jednym z dwóch laureatów (obok Global Outreach Doctors), których doceniono za działania marketingowe na rzecz Ukrainy.

IAA to największe stowarzyszenie marketingowe na świecie, które zrzesza ponad 4 000 firm, działających w 76 krajach.

Źródło: Bank Gospodarstwa Krajowego

www.bgk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764