Przedstawiamy nową, wystrzałową gwiazdę, która zasiliła szeregi Play. Krzysztof Piątek przeszedł do największej sieci komórkowej w Polsce i promuje najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX.
Pio, Pio, Pio – transfer Piątka do Play
– Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Już dzisiaj Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play.
Już od 7 czerwca startuje kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski będziemy mogli zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.
Źródło: MSL