logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wzmacnia zespół Client Service

  PR 23.03.2022, przeczytano 752 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wzmacnia-zespol-client-service,395211,artykul.html

Labcon w 2022 roku stawia na mocny dział Client Service. Wśród celów realizowanych w ramach nowej strategii rozwoju, kluczowa jest obsługa klientów w ramach komunikacji 360° oraz połączenie potencjału kompetencji wszystkich działów strategii, kreacji i designu, social media, PR i influencer marketingu.

- Rozwój kompetencji działu Client Service w Labcon i zapewnienie najwyższej jakości relacji z klientem jest moim priorytetem na 2022 rok. Przy wsparciu i pozyskaniu do zespołu Magdy i Krzysztofa oraz stawianiu na rozwój obecnych pracowników realizacja tego celu zaczyna przyspieszać - komentuje Anna Balcerowska, Client Service Director, Labcon.  

Krzysztof Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem pełnił rolę Senior Account Managera w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress. W Labconie do jego zadań będzie należało wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.

Magdalena Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako Account Manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever. W Labconie jako Account Manager będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.

ilustracjastrzałka

Zespół Client Service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764