logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wzmacnia zespół Client Service

  PR 23.03.2022, przeczytano 758 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wzmacnia-zespol-client-service,395211,artykul.html

Labcon w 2022 roku stawia na mocny dział Client Service. Wśród celów realizowanych w ramach nowej strategii rozwoju, kluczowa jest obsługa klientów w ramach komunikacji 360° oraz połączenie potencjału kompetencji wszystkich działów strategii, kreacji i designu, social media, PR i influencer marketingu.

- Rozwój kompetencji działu Client Service w Labcon i zapewnienie najwyższej jakości relacji z klientem jest moim priorytetem na 2022 rok. Przy wsparciu i pozyskaniu do zespołu Magdy i Krzysztofa oraz stawianiu na rozwój obecnych pracowników realizacja tego celu zaczyna przyspieszać - komentuje Anna Balcerowska, Client Service Director, Labcon.  

Krzysztof Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem pełnił rolę Senior Account Managera w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress. W Labconie do jego zadań będzie należało wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.

Magdalena Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako Account Manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever. W Labconie jako Account Manager będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.

ilustracjastrzałka

Zespół Client Service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764