logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wzmacnia zespół Client Service

  PR 23.03.2022, przeczytano 470 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wzmacnia-zespol-client-service,395211,artykul.html

Labcon w 2022 roku stawia na mocny dział Client Service. Wśród celów realizowanych w ramach nowej strategii rozwoju, kluczowa jest obsługa klientów w ramach komunikacji 360° oraz połączenie potencjału kompetencji wszystkich działów strategii, kreacji i designu, social media, PR i influencer marketingu.

- Rozwój kompetencji działu Client Service w Labcon i zapewnienie najwyższej jakości relacji z klientem jest moim priorytetem na 2022 rok. Przy wsparciu i pozyskaniu do zespołu Magdy i Krzysztofa oraz stawianiu na rozwój obecnych pracowników realizacja tego celu zaczyna przyspieszać - komentuje Anna Balcerowska, Client Service Director, Labcon.  

Krzysztof Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem pełnił rolę Senior Account Managera w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress. W Labconie do jego zadań będzie należało wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.

Magdalena Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako Account Manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever. W Labconie jako Account Manager będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.

ilustracjastrzałka

Zespół Client Service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764