logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewandowski popisuje się celnością podczas kampanii Oshee

  PR 20.06.2019, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

Filmik, na którym Robert Lewandowski z odległości kilku metrów zestrzeliwuje piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika, w ciągu kilku godzin stał się absolutnym hitem sieci. Materiał z niesamowitym piłkarskim popisem, który w środę kapitan polskiej reprezentacji wrzucił na swoje konto na Instagramie, obejrzało w Internecie już przeszło 5 milionów fanów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewandowski-popisuje-sie-celnoscia-podczas-kampanii-oshee,382957,artykul.html

Wykonanym trickiem Lewandowski udowodnił, że jest w doskonałej formie przed kolejnymi meczami reprezentacji biało-czerwonych w fazie eliminacji do Mistrzostw Europy i potwierdził swoją niesamowitą celność, za którą w tym sezonie po raz kolejny otrzymał tytuł króla strzelców Bundesligi. Materiał opublikowany przez Lewandowskiego został nagrany podczas jego pobytu w Chinach, gdzie piłkarz gościł na zaproszenie marki OSHEE, której jest ambasadorem. Jego wizyta w Państwie Środka odbyła się w ramach startującej na chińskim rynku kampanii marketingowej firmy, powiązanej z podjęciem współpracy z jednym z największych lokalnych dystrybutorów.

Lewandowski jest niezwykle popularny nie tylko w Polsce, ale też wśród azjatyckich kibiców. Piłkarz w ramach promującego OSHEE tournee odwiedził szkołę podstawową i dzieci będące pod opieką instytucji charytatywnych, wziął również udział w spotkaniach z kibicami, miejscowym fanklubem Bayernu Monachium, klientami, influencerami i dziennikarzami. Podczas spotkania z fanami, jednemu z uczestników udało się uchwycić moment, w którym Robert pokazał pełnię swoich strzeleckich umiejętności.

Źródło: OSHEE Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764