logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus ze świąteczną kampanią Drogerii Natura

  PR 29.11.2018, przeczytano 729 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Mediaplus, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada za przygotowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów do świątecznej kampanii Drogerii Natura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-ze-swiateczna-kampania-drogerii-natura,380338,artykul.html

Pod hasłem “Prezenty Najlepsze z Natury” wystartowała najnowsza kampania sieci Drogerii Natura. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych poprzez promocję zestawów świątecznych w atrakcyjnej ofercie cenowej.

Mediaplus (Group One) odpowiada za przygotowanie strategii mediowej, dobór i zakup mediów oraz koordynację poszczególnych odsłon kampanii, która zaplanowana jest do 24 grudnia. Działania obejmują kluczowe stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ich kanały tematyczne, jak również, ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe. Dodatkowym wsparciem będzie komunikacja w internecie.

Kampanią w digitalu zajęła się agencja one stop shop for e-commerce, SalesTube (Group One), która w ramach kampanii odpowiada za współpracę z wysokozasięgowymi portalami oraz promocję na Facebooku i YouTube, gdzie zostaną wykorzystane najnowsze formaty reklamowe. Dodatkowym działaniem w ramach promocji świątecznej kampanii Drogerii Natura będą działania wspierające sprzedaż.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764