Dom mediowy Mediaplus, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada za przygotowanie strategii mediowej oraz planowanie i zakup mediów do świątecznej kampanii Drogerii Natura.
Pod hasłem “Prezenty Najlepsze z Natury” wystartowała najnowsza kampania sieci Drogerii Natura. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych poprzez promocję zestawów świątecznych w atrakcyjnej ofercie cenowej.
Mediaplus (Group One) odpowiada za przygotowanie strategii mediowej, dobór i zakup mediów oraz koordynację poszczególnych odsłon kampanii, która zaplanowana jest do 24 grudnia. Działania obejmują kluczowe stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ich kanały tematyczne, jak również, ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe. Dodatkowym wsparciem będzie komunikacja w internecie.
Kampanią w digitalu zajęła się agencja one stop shop for e-commerce, SalesTube (Group One), która w ramach kampanii odpowiada za współpracę z wysokozasięgowymi portalami oraz promocję na Facebooku i YouTube, gdzie zostaną wykorzystane najnowsze formaty reklamowe. Dodatkowym działaniem w ramach promocji świątecznej kampanii Drogerii Natura będą działania wspierające sprzedaż.
Źródło: Group One