logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nationale-Nederlanden przypomina o najważniejszych wartościach

  PR 01.08.2015, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

Nationale-Nederlanden TUnŻ (wcześniej ING TUnŻ) rozpoczęło kampanię pod hasłem „Twoje życie jest ważne”. Głównymi bohaterami spotów są nastolatkowie, którzy w niecodzienny sposób zwracają uwagę dorosłych na najważniejsze życiowe wartości, o którym zdarza się im zapominać. Ich celem jest podkreślenie znaczenia profilaktyki zdrowotnej i finansowej w zapewnieniu sobie i najbliższym bezpiecznej przyszłości finansowej. To pierwsza akcja promocyjna tego ubezpieczyciela po oficjalnej zmianie szyldu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nationale-nederlanden-przypomina-o-najwazniejszych-wartosciach,25572,artykul.html

W jednym z filmów wykorzystano słowa i melodię słynnego utworu Marka Grechuty „Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy”, ale w zaskakującej aranżacji wykorzystującej technikę beatboxingu. Po występie młodych wykonawców na ekranie pojawią się także Viktoria – postać znana z wcześniejszych kampanii ING Życie, która namawia widzów do wspólnego wykonania kolejnego kroku w trosce o życie, zdrowie i bezpieczeństwo finansowe.

Marka Nationale-Nederlanden jest dalej pamiętana nie tylko przez współpracujących z nami od lat agentów, ale również – przez klientów. Mimo że od 6 lat nie była komunikowana na polskim rynku, wciąż jest utożsamiana ze stabilną międzynarodową firmą i profesjonalnymi przedstawicielami – komentuje Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ. – Zamierzamy nadal podejmować istotne społecznie tematy i edukować w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Będziemy namawiać wszystkich Polaków, aby aktywnie podchodzili do dbania o zdrowie i własną przyszłość. Zależy nam by, tak jak w ostatnich latach, współtworzyć pozytywny trend zmiany postaw społecznych w kwestii przeciwdziałania chorobom cywilizacyjnym. Stawiamy kolejny krok na drodze do naszego rozwoju i mamy nadzieję, że nasi klienci będą nam w niej towarzyszyć – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.

Akcja promocyjna obejmuje dwa spoty telewizyjne, które można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych np.: TVN, Polsat, stacje niszowe TVP i TVN oraz w Internecie m.in.: Onet.pl. Wirtualna Polska, YT, Gazeta.pl  Za kreację odpowiada agencja Brasil oraz K2, produkcją zajął się dom produkcyjny Prime Time, zaś planowanie i zakup mediów realizują MEC i Value Media. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Focus Media.

Źródło: Nationale-Nederlanden TUnŻ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764