logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy Peugot 408 w 3D na ekranach DOOH

  PR 10.03.2023, przeczytano 719 razy
ilustracja

Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408. Niepowtarzalną sylwetkę swojego unikatowego modelu marka PEUGEOT prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie – przyciągając wzrok przechodniów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-peugot-408-w-3d-na-ekranach-dooh,399236,artykul.html

Nowy PEUGEOT 408 to świadectwo wyjątkowej kreatywności zespołu projektantów i inżynierów marki, których dzieło – fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się powyżej segmentu C, koncepcyjnie sięgając segmentów D oraz C-SUV. Zarówno w historii marki, jak i na obecnym rynku motoryzacyjnym PEUGEOT 408 wyznacza nowe trendy. Oprócz charakterystycznego wyglądu i unikatowej sylwetki PEUGEOT oferuje szereg udoskonaleń w zakresie elektryfikacji i zwiększania efektywności energetycznej, dostarcza także emocji, których źródłem są zaawansowane technologie zwiększające przyjemność prowadzenia i ułatwiające intuicyjną jazdę. Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca.

W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Nowy PEUGEOT 408 jest samochodem innym niż wszystkie. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji – odpowiednie dla tak unikatowego modelu. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.

Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu bohater spotu – nowy PEUGEOT 408 – sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, naturalnie zwiększając zasięg kampanii.

Specjalnie przygotowana animacja podkreśla niepowtarzalny styl modelu PEUGEOT 408. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa.

Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764