Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa Saldeo Smart zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.
Zmiana identyfikacji wizualnej marki to trend, któremu z sukcesem poddają się nie tylko największe międzynarodowe koncerny, ale też małe i średnie przedsiębiorstwa. Wyróżnienie się na tle konkurencji, większy prestiż firmy czy pogłębienie relacji z klientami to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą rebranding.
Nowy logotyp Saldeo Smart doskonale odzwierciedla wszystkie wartości, którymi kieruje się marka: ciągły rozwój, podnoszenie standardów pracy i podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami. Do decyzji o zmianie logotypu przyczyniła się przede wszystkim gotowość do zwiększenia potencjału marki i mocnego zaznaczenia jej obecności na rynku. Dlatego też logo Saldeo Smart zostało znacząco przeprojektowane. Nowa identyfikacja wizualna to nie tylko bardziej dynamiczna czcionka i oryginalny design, ale też energetyczne, nasycone kolory, które mają podkreślać ogromny potencjał produktu i budzić pozytywne skojarzenia z marką. Połączenie minimalistycznej prostoty z modnym wzornictwem zaowocowało stworzeniem logotypu, który symbolizuje nowoczesność i aspiracje Saldeo Smart.
- Skąd pomysł na modyfikację logo? Nie da się ukryć, że z każdej strony otaczają nas zmiany – zmienia się rzeczywistość, rozwija się nasza firma, a aplikacja Saldeo Smart jest nieustannie aktualizowana i poszerzana o nowe funkcjonalności. Zdecydowaliśmy się odświeżyć logo, by lepiej oddawało cechy aplikacji Saldeo Smart. Chcieliśmy, by kojarzyło się z produktem innowacyjnym, spełniającym wymagania nowoczesnych przedsiębiorców. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego – mówi Barbara Marcisz, specjalistka ds. marketingu w Saldeo Smart.
Oficjalna prezentacja nowego logotypu firmy miała miejsce 8 września podczas Targów IT Future Expo w Warszawie.
Źródło: Saldeo