logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy wizerunek aplikacji Saldeo Smart

  PR 13.09.2016, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa Saldeo Smart zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-wizerunek-aplikacji-saldeo-smart,29894,artykul.html

Zmiana identyfikacji wizualnej marki to trend, któremu z sukcesem poddają się nie tylko największe międzynarodowe koncerny, ale też małe i średnie przedsiębiorstwa. Wyróżnienie się na tle konkurencji, większy prestiż firmy czy pogłębienie relacji z klientami to tylko niektóre z korzyści, jakie niesie za sobą rebranding.

Nowy logotyp Saldeo Smart doskonale odzwierciedla wszystkie wartości, którymi kieruje się marka: ciągły rozwój, podnoszenie standardów pracy i podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami. Do decyzji o zmianie logotypu przyczyniła się przede wszystkim gotowość do zwiększenia potencjału marki i mocnego zaznaczenia jej obecności na rynku. Dlatego też logo Saldeo Smart zostało znacząco przeprojektowane. Nowa identyfikacja wizualna to nie tylko bardziej dynamiczna czcionka i oryginalny design, ale też energetyczne, nasycone kolory, które mają podkreślać ogromny potencjał produktu i budzić pozytywne skojarzenia z marką. Połączenie minimalistycznej prostoty z modnym wzornictwem zaowocowało stworzeniem logotypu, który symbolizuje nowoczesność i aspiracje Saldeo Smart.

- Skąd pomysł na modyfikację logo? Nie da się ukryć, że z każdej strony otaczają nas zmiany – zmienia się rzeczywistość, rozwija się nasza firma, a aplikacja Saldeo Smart jest nieustannie aktualizowana i poszerzana o nowe funkcjonalności. Zdecydowaliśmy się odświeżyć logo, by lepiej oddawało cechy aplikacji Saldeo Smart. Chcieliśmy, by kojarzyło się z produktem innowacyjnym, spełniającym wymagania nowoczesnych przedsiębiorców. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu końcowego – mówi Barbara Marcisz, specjalistka ds. marketingu w Saldeo Smart.

Oficjalna prezentacja nowego logotypu firmy miała miejsce 8 września podczas Targów IT Future Expo w Warszawie.

Źródło: Saldeo

www.saldeo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764