logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Rozpraw się z leniwcem w sobie” - kampania marki Bodymax

  PR 01.06.2020, przeczytano 2728 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_rozpraw-sie-z-leniwcem-w-sobie_---kampania-marki-bodymax,387238,artykul.html

Najważniejszą postacią reklam jest powolny i sympatyczny Leniwiec, a hasłem - „Rozpraw się z leniwcem w sobie”.

- Tworzeniu kampanii towarzyszy bardzo odważna i wyrazista idea. Leniwiec to personifikacja problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii, a na te problemy odpowiadają wszystkie produkty marki Bodymax, czyli eksperta od zdrowej energii. W reklamie w humorystyczny sposób pokazujemy, że czasem każdy z nas czuje się, jakby był leniwcem. Nie lubimy tego  w sobie, bo bycie leniwcem zawsze kończy się dla nas kiepsko (zawalone egzaminy, słabe wyniki w pracy, spóźnianie się do pracy, roztargnienie), dlatego chcemy coś z tym zrobić i zwalczyć leniwca w sobie – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.

- To najważniejsza od 20 lat kampania naszej marki, która związana jest z nową koncepcją jej rozwoju, a co za tym idzie wprowadzeniem na rynek innowacyjnych wariantów produktów Bodymax skierowanych do nowych grup docelowych. A są nimi m.in. osoby młode, aktywne, które chcą poprawić pamięć i koncentrację, wspomóc układ  nerwowy, ale również zadbać  wygląd skóry i włosów -  informuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.

W pierwszym, digitalowym etapie kampanii, która ruszyła z początkiem czerwca, zaprezentowane zostaną nowe suplementy diety: Żelazna Kondycja (pomaga w transporcie tlenu w organizmie i wspomaga metabolizm energetyczny),  Siła Piękna (poprawia wygląd skóry i włosów), Świeży Umysł (wspomaga układ nerwowy i zmniejsza uczucie zmęczenia), Przepływ energii (przywraca energię i zmniejsza uczucie zmęczenia) i Pełna Koncentracja (wspomaga układ nerwowy i wpływa na sprawność umysłu). Nowością jest również rozpuszczalna forma tabletek, a także design opakowań.  Wprowadzono też nowy headline marki „By umysł i ciało chciało”

Historie o leniwcach w nas będą obecne w portalach społecznościowych: You Tube oraz na Facebooku. Natomiast kolejne odsłony kampanii pojawią się jesienią.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764