logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: CU przygotowało komunikację nowego produktu marki Moller’s

  PR 09.10.2019, przeczytano 1602 razy
ilustracjastrzałka

- Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” - mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-cu-przygotowalo-komunikacje-nowego-produktu-marki-moller%E2%80%99s,384275,artykul.html

Nowym produktem Möller`s jest tran o smaku jabłkowym.

- Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller’sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt  do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie  oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, Art Director Communication Unlimited.

Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller’sa oraz w prasie.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764