logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekoprodukty z ekoplakatu

  PR 07.09.2021, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekoprodukty-z-ekoplakatu,392894,artykul.html

Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Jako jedyna firma na rynku oferuje swoim klientom ekoplakat na nośniki cityboard i supercityboard.

- Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

- Wiemy, że wielu naszych klientów zwraca uwagę na kwestie ochrony środowiska. Cieszy nas to, szczególnie, że teraz możemy pokazać w praktyce, jak wykorzystać ekoplakaty, które nie pełnią już funkcji reklamowej - mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media

Z ekoplakatów firma uszyła plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe.

- Pierwsza partia, która do nas trafiła to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę, czy torbę - mówi Wiktor Balcer, Marketing & PR Manager Cityboard Media.

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkukrotnie.

Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował Dział Digital Cityboard Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764