logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ekoprodukty z ekoplakatu

  PR 07.09.2021, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ekoprodukty-z-ekoplakatu,392894,artykul.html

Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Jako jedyna firma na rynku oferuje swoim klientom ekoplakat na nośniki cityboard i supercityboard.

- Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

- Wiemy, że wielu naszych klientów zwraca uwagę na kwestie ochrony środowiska. Cieszy nas to, szczególnie, że teraz możemy pokazać w praktyce, jak wykorzystać ekoplakaty, które nie pełnią już funkcji reklamowej - mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media

Z ekoplakatów firma uszyła plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe.

- Pierwsza partia, która do nas trafiła to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę, czy torbę - mówi Wiktor Balcer, Marketing & PR Manager Cityboard Media.

Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkukrotnie.

Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował Dział Digital Cityboard Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764