logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé

  PR 10.05.2021, przeczytano 924 razy
ilustracjastrzałka

Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hibrands-dla-limitowanej-wersji-platkow-nestl%C3%A9,391400,artykul.html

- Nestlé to najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marka płatków śniadaniowych. Dlatego design wersji limitowanej musiał połączyć dobrze znane elementy świata marki z czytelną symboliką nowego smaku. Sięgnęliśmy więc po kolor, który podkreśla wyjątkowość smaku i połączyliśmy go z ilustracjami tworząc świeży, prosty i domowy charakter nowego produktu. Reszta zadania była już prosta i przyjemna, niczym zjedzenie truskawek ze śmietaną. – komentuje Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

Płatki Nestlé CORN FLAKES smak truskawkowy & śmietankowy można znaleźć już na sklepowych półkach.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764