logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ostecx dla Browaru Miejskiego Gloger

  PR 18.04.2016, przeczytano 1381 razy

Agencja Ostecx Créative stworzyła nową identyfikację wizualną Browaru Miejskiego Gloger, odświeżając jego logo i projektując opakowania dwóch linii piw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ostecx-dla-browaru-miejskiego-gloger,28229,artykul.html

W ramach zmiany wizerunku marki i nowej strategi sprzedażowej Glogera powstały dwie linie produktowe – obejmująca piwa z podstawowej oferty browaru oraz edycja limitowana „Sympatie Glogera”. W przypadku pierwszej z nich agencja wykorzystała dorobek naukowy patrona Browaru Miejskiego Gloger.

- Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze – mówi Mariusz Łowczynowski, copywriter w agencji Ostecx Créative. – Szukając inspiracji dla nowych etykiet Browaru Miejskiego Gloger sięgnęliśmy po „Encyklopedię staropolską”, która jest najbardziej znanym dziełem Zygmunta Glogera – historyka i etnografa, żyjącego na przełomie XIX i XX w. Na jej kartach znaleźliśmy wiele ciekawych haseł i opisów, które potraktowaliśmy jako punkt wyjścia dla stworzenia nowej tożsamości marki – wyjaśnia.

W ten sposób powstała seria opakowań spójna z pozycjonowaniem Browaru Miejskiego Gloger, które opiera się na silnych związkach z regionem oraz nawiązaniu do tradycji piwowarskiej Podlasia.

Nazwy poszczególnych piw, w połączeniu z autorskimi ilustracjami, mają intrygować i wywoływać uśmiech na twarzach konsumentów. Podstawową linię produktową browaru, w której do tej pory zadebiutowało 8 piw, promuje hasło: „Obce piwa znać dobrze jest, swoje, obowiązek”, będące parafrazą motta „Encyklopedii staropolskiej” Zygmunta Glogera.

W przypadku edycji limitowej „Sympatie Glogera” zadaniem agencji było nawiązanie do nietuzinkowych postaci, które przewinęły się przez życie patrona browaru. Premierową serię z czterema oryginalnymi stylami piwa: Porterem Bałtyckim, Koźlakiem, Belgian Blond Ale i American IPA, zadedykowano Józefowi Piłsudskiemu.

- To było interesujące wyzwanie. Szczególnie, że Marszałek Piłsudski to postać, która potrafi wzbudzić wiele gorących dyskusji. Dlatego też tworząc nazwy piw i projektując opakowania staraliśmy się sięgnąć po pozytywne skojarzenia, bazując między innymi. na ciekawostkach z życia Marszałka – komentuje Michał Rybczyński, Account Manager w agencji Ostecx Créative. – Piwa zostały dobrze przyjęte przez rynek, a w słuszności obranej strategii utwierdziły nas władze Józef Piłsudski Institute of Historical Research w Londynie – dołączając „Sympatie Glogera” do swojej ekspozycji, jako przykład lekkiego podejścia do historii – podsumowuje Michał Rybczyński.

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Perły Opakowań Packaging Polska. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

Źródło: Ostecx Créative

www.ostecx.com

Galeria: Ostecx dla Browaru Miejskiego Gloger

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764