Komunikację najnowszej odsłony Suzuki V-Strom 1050/XT w prasie, internecie i portalach społecznościowych przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Nowy motocykl Suzuki V-Strom 1050/XT czerpie z terenowego doświadczenia marki, uzupełniając je najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Ma wzmocniony silnik oraz pakiet zaawansowanych systemów, które dbają o komfort i bezpieczeństwo. Tempomat, system wyboru stylu jazdy i elektroniczna przepustnica sprawiają, że Suzuki V-Strom 1050/XT jest „Mistrzem Przygody” i radzi sobie zarówno podczas wyjazdów turystycznych, w terenie, ale i w mieście.
Za kreację oraz przygotowanie statycznych i animowanych form reklamy odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.