logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rocketjobs.pl startuje z nową platformą komunikacji „Misja: Praca”

  PR 13.05.2022, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

RocketJobs.pl - portal pracy przyszłości, ma ambicje prezentować najlepsze na rynku wsparcie w poszukiwaniu pracy. Konsekwencją takiego podejścia jest rozszerzenie profilu działalności o nowe branże, do których poza marketingiem dołącza m.in. sprzedaż, finanse oraz inżynieria, consulting i BI & Data. W ramach rozwoju oferty, przy współpracy z 180heartbeats + JUNG v MATT powstała “Misja:Praca”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rocketjobs.pl-startuje-z-nowa-platforma-komunikacji-_misja%3A-praca_,395825,artykul.html

Załoga RocketJobs.pl traktuje cele zawodowe osób aplikujących przez portal niczym NASA najwyższej rangi misję kosmiczną. Platforma wysyła użytkowników w przyszłość, dając im dostęp do starannie dopasowanych ogłoszeń najbardziej przyszłościowych zawodów. W oparciu o takie podejście 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało kampanię sci-fiction - “Misja:Praca”, inaugurującą poszerzające się usługi RocketJobs.pl.

- Czasem szukanie pracy to prawdziwy kosmos. Dlatego w nowej kreacji dla RocketJobs.pl skompletowaliśmy zgraną załogę specjalistów i posłaliśmy tam, gdzie Ziemię można okrążyć w ciągu 90 minut - na orbitę. Tam czekają ich wyzwania, których nie powstydziłby się sam Gene Roddenberry. Czy kapitana naszej Okołoziemskiej Stacji Orbitalnej łączy coś więcej z kapitanem Jamesem T. Kirkiem, niż tylko drugie imię o innej pisowni, widzowie muszą oceniać sami - komentuje prace nad kreacją Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

- Kampania Misja: Praca jest swego rodzaju metaforą. Wiemy, że czasami krok w przyszłość bywa kosmicznie trudny. Naszą misją jest ułatwienie tego procesu każdemu użytkownikowi portalu poprzez idealne dopasowanie ofert pracy do jego pasji i umiejętności - mówi Artur Leśniak, Marketing Manager RocketJobs.pl. - Naszym celem jest motywowanie użytkowników portalu do stawiania kolejnych, odważnych kroków w rozwoju zawodowym. Chcemy być marką, która pozwala ludziom uwierzyć we własne możliwości i sięgać wyżej - dodaje.

W ramach kampanii promującej nową ofertę, powstał 156” film oraz krótsze wersje 30" i 6", dedykowane poszczególnym, nowo wprowadzonym na RocketJobs.pl kategoriom pracy umysłowej - finanse, sprzedaż, inżynieria i marketing. Spoty wyreżyserował Arek Nowakowski, a kosmiczną scenografię zaprojektowała i stworzyła Paulina Płachecka. Za produkcję odpowiada Marysia Surzycka z SHOOTME Visual Artists

Filmy można zobaczyć na YouTube i w mediach społecznościowych  RocketJobs.pl oraz serwisach VOD. Za koncept kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, planowaniem i zakupem mediów zajął się wewnętrzny zespół RocketJobs.pl oraz agencja mediowa MediaHub.

Kampania wystartowała 11 maja.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764