Agencja SHAKE HANDS rozpoczęła realizację kampanii promocyjnej dla producenta stolarki okiennej VETREX. Ogólnopolska akcja o charakterze sprzedażowo – edukacyjnym prowadzona jest pod hasłem „Jedyne co ukrywamy to zawiasy”. Działania objęły internet oraz prasę. W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy VETREX.
Kampania zimowa promuje rozwiązanie szczególnie ważne dla osób ceniących estetykę i nowoczesne rozwiązania – ukryte zawiasy w oknach VETREX, które w trakcie trwania promocji można otrzymać gratis do zamówienia.
Proces sprzedażowy wspierany jest przez kampanię typu lead generation. Po zapisaniu się do formularza, klienci mogą zyskać dodatkowe 5% rabatu oraz wyjątkowy poradnik. Poradnik „10 pytań, które powinieneś zadać sprzedawcy” jest osią, na której oparta jest edukacyjna odsłona kampanii.
- W myśl strategii komunikacji, staramy się w działaniach marketingowych zawsze myśleć o ich końcowym odbiorcy – czyli zwyczajnym człowieku, który jest w trakcie prawdopodobnie najważniejszego przedsięwzięcia w swoim życiu. Proces budowy domu i zakupu kolejnych jego elementów jest procesem żmudnym i często bardzo stresującym. Co więcej – mnogość ofert i zawiłość technicznych aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę, powoduje często uczucie zmęczenia i zagubienia. Które okna wybrać żeby służyły mi i mojej rodzinie przez lata? Nasz poradnik w czytelny i zrozumiały sposób podpowiada 10 pytań, które warto zadać sprzedawcy, żeby podjąć najlepszą decyzję i wybrać właściwe okna - mówi Marek Karwowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy VETREX.
Agencja SHAKE HANDS jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, opracowanie jej mechanizmu wraz z mechanizmem zbierania leadów na specjalnie dedykowanym Landing Page, za przygotowanie materiałów do kampanii digitalowej wraz z ich produkcją, opracowanie kreacji reklam prasowych oraz opracowanie treści i projektu graficznego poradnika.
- Strona www akcji: www.vetrex.com.pl/promocje
Za obsługę projektu i przygotowanie strategii po stronie agencji odpowiada: Weronika Marciniak, Senior Account Manager i Szymon Ślipko, Strategy Director.
Za zakup mediów odpowiada największy niezależny dom komunikacji wchodzący w skład Group One.
Kampania zimowa to kolejny projekt realizowany przez SHAKE HANDS dla VETREX. SHAKE HANDS prowadzi też stałą obsługę kanałów social media marki.
Źródło: SHAKE HANDS