logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Shake Hands realizuje kampanię digitalową dla Vertex

  PR 21.11.2018, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Agencja SHAKE HANDS rozpoczęła realizację kampanii promocyjnej dla producenta stolarki okiennej VETREX. Ogólnopolska akcja o charakterze sprzedażowo – edukacyjnym prowadzona jest pod hasłem „Jedyne co ukrywamy to zawiasy”. Działania objęły internet oraz prasę. W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy VETREX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-shake-hands-realizuje-kampanie-digitalowa-dla-vertex,380220,artykul.html

Kampania zimowa promuje rozwiązanie szczególnie ważne dla osób ceniących estetykę i nowoczesne rozwiązania – ukryte zawiasy w oknach VETREX, które w trakcie trwania promocji można otrzymać gratis do zamówienia.

Proces sprzedażowy wspierany jest przez kampanię typu lead generation. Po zapisaniu się do formularza, klienci mogą zyskać dodatkowe 5% rabatu oraz wyjątkowy poradnik. Poradnik „10 pytań, które powinieneś zadać sprzedawcy” jest osią, na której oparta jest edukacyjna odsłona kampanii.

- W myśl strategii komunikacji, staramy się w działaniach marketingowych zawsze myśleć o ich końcowym odbiorcy – czyli zwyczajnym człowieku, który jest w trakcie prawdopodobnie najważniejszego przedsięwzięcia w swoim życiu. Proces budowy domu i zakupu kolejnych jego elementów jest procesem żmudnym i często bardzo stresującym. Co więcej – mnogość ofert i zawiłość technicznych aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę, powoduje często uczucie zmęczenia i zagubienia. Które okna wybrać żeby służyły mi i mojej rodzinie przez lata? Nasz poradnik w czytelny i zrozumiały sposób podpowiada 10 pytań, które warto zadać sprzedawcy, żeby podjąć najlepszą decyzję i wybrać właściwe okna - mówi Marek Karwowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy VETREX.

Agencja SHAKE HANDS jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, opracowanie jej mechanizmu wraz z mechanizmem zbierania leadów na specjalnie dedykowanym Landing Page, za przygotowanie materiałów do kampanii digitalowej wraz z ich produkcją, opracowanie kreacji reklam prasowych oraz opracowanie treści i projektu graficznego poradnika.

Za obsługę projektu i przygotowanie strategii po stronie agencji odpowiada: Weronika Marciniak, Senior Account Manager i Szymon Ślipko, Strategy Director.

Za zakup mediów odpowiada największy niezależny dom komunikacji wchodzący w skład Group One.

Kampania zimowa to kolejny projekt realizowany przez SHAKE HANDS dla VETREX. SHAKE HANDS prowadzi też stałą obsługę kanałów social media marki.

Źródło: SHAKE HANDS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764