logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

  PR 23.02.2021, przeczytano 403 razy
ilustracja

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-shortlist-consulting%2C-ancymony%2C-havas-media-group-i-wavemaker-kontra-covid-19,390322,artykul.html

Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO m. Staszica w Warszawie. Ma na celu organizację bezpłatnych korepetycji on-line.

– Z jednej strony szukamy wolontariuszy, którzy gotowi będą podzielić się swoim czasem i wiedzą, by udzielać korepetycji, a z drugiej staramy się dotrzeć do dzieci i młodzieży, która takiej pomocy potrzebuje. Wolontariusze „Kliniki Matmy” udzielają korepetycji zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych – mówi Krzysztof Daniewski, Dyrektor Zarządzający i Pomysłodawca Akademii Ivy Poland, wiodącej firmy przygotowującej młodzież do studiów za granicą.

Z inicjatywy Shortlist Consulting przedstawiciele branży marketingowej zaangażowali się we wsparcie tego ważnego projektu.

– Konsekwencje Covid-19 odczuwamy wszyscy. Jako branża mamy ogromny potencjał i możliwości, dlatego uznałam, że w tym trudnym czasie warto być razem i spróbować zrealizować projekt ponad podziałami branżowymi. Po kilku spotkaniach, w których wzięli udział szefowie największych grup oraz kliku agencji, zdecydowaliśmy się na wsparcie działań „Kliniki Matmy” – mówi Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consulting.

Agencja Ancymony (Schulz), która przeszła niedawno głośny rebranding, przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce.

– W tej akcji jest wszystko, co dla nas ważne – wsparcie dla tych, którzy przez pandemię potrzebują teraz więcej, wykorzystanie technologii do wyrównania szans, oddolna inicjatywa młodych ludzi. Bardzo im kibicujemy i pracujemy dla nich z prawdziwą przyjemnością! – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.

– Zachwyciliśmy się ta akcją, bo jest całkowicie oddolną i niekomercyjną inicjatywą młodych ludzi. Liczymy, że uda się nam rozsławić pomysł uczniów Staszica, a oni odczarują zdalne nauczanie w oczach dzieci i w tym trudnym okresie będą wsparciem dla wielu rodzin – mówi Małgorzata Jeziorska, business communication director, Wavemaker.

Z kolei Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, podkreśla:

– Jednym z filarów działania agencji Havas Media Group jest manifest Make a meaningful difference to people. Te słowa mają dziś dużo głębsze znaczenie niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu!

– Inicjatywa podjęta przez młodzież, która w trudnych czasach nauki zdalnej potrafi się zorganizować i wesprzeć innych zasługuje na wparcie – komentuje Agnieszka Kosik, Head of Poland of Facebook.

– Jesteśmy pewni, że wsparcie działań „Kliniki Matmy” przyniesie rezultaty. Ważne jest, żeby szeroko dotrzeć z komunikatem i zachęcić kolejnych partnerów do promowania tej pięknej inicjatywy! – podsumowuje Marta Macke.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764