logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo

  PR 10.08.2022, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-maklowicz-w-kampanii-alfa-romeo,396864,artykul.html

Robert Makłowicz to nie tylko znany popularyzator tradycji kulinarnych, ale też miłośnik samochodów Alfa Romeo. Jego autentyczne przywiązanie do marki zachęciło nas do podjęcia współpracy i zaproponowania realizacji odcinków, w których pojawi się nowy model Tonale. Oryginalna włoska sceneria oraz talent Roberta Makłowicza do opowiadania historii pozwoliły na stworzenie wyjątkowego klimatu dla przedstawienia marki i naszego premierowego modelu Tonale” – powiedziała Beata Geneja, Communication Manager Alfa Romeo & DS.

W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym możemy obejrzeć m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki, w której niebagatelną rolę odgrywało połączenie tradycji regionu Lombardii z nowatorskim designem. Z kolei drugi odcinek to podróż po okolicach pięknego jeziora Como. Zarówno Mediolan, jak i malownicze trasy wokół Como, Robert Makłowicz przemierza w Alfie Romeo Tonale. Część zdjęć zrealizowana była z wnętrza samochodu i z drona. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz na kanałach socialowych Alfa Romeo.

Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się agencja Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada agencja mediowa Starcom.

Alfa Romeo to marka należąca do Grupy Stellantis, wiodącego producenta samochodów i dostawcy rozwiązań w zakresie mobilności. Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, odpowiada za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis od kwietnia 2021.

Źródło: Alfa Romeo & DS

Dodatkowe informacje:

Stellantis jest jednym z wiodących światowych producentów samochodów i dostawcą usług w zakresie mobilności, kierującym się jasną wizją: swoboda poruszania się poprzez wykorzystanie wyróżniających się, przystępnych cenowo i niezawodnych rozwiązań w zakresie mobilności. Oprócz bogatego dorobku Grupy i rozległego zasięgu geograficznego, jej największymi atutami są zrównoważone wyniki, bogate doświadczenie oraz talenty jej pracowników pracujących na całym świecie. Stellantis będzie wykorzystywać swoje obszerne i kultowe portfolio marek, założonych przez wizjonerów, którzy włożyli w nie pasję i ducha rywalizacji, rozbrzmiewających do dziś w umysłach pracowników i Klientów. Stellantis dąży do tego, by stać się najlepszym, nie największym, tworząc jednocześnie wartość dodaną dla wszystkich partnerów i dla społeczności, w których działa.

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2022, od 2016 roku utrzymuje ocenę Dominant. Wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021 i Innovation 2021. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Santander Bank, Stellantis, Tarczyński, Tauron, Grupa Żywiec.

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 150-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE.

Leo Burnett Warszawa jest agencją, która gwarantuje swoim klientom dostęp do kluczowych rozwiązań w dziedzinach komunikacji marketingowej oraz w obszarze niestandardowych rozwiązań digitalowych. Jest częścią międzynarodowej grupy działającej na świecie od 1935 roku. Od 2002 jest w strukturach Publicis Groupe, należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 84 tysiące osób. W ramach modelu POWER OF ONE oferta grupy daje Leo Burnett Warszawa dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych jakimi dysponuje Publicis Groupe Polska. Obok usług strategicznych, kreatywnych i digitalowych Leo Burnett Warszawa korzysta z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej swoich klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu. Do klientów Leo Burnett Warszawa należą Samsung, Orange, Philip Morris, P&G, PZU, Totalizator Sportowy, FreeNow, Otodom, Stellantis oraz FIELMANN.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764