Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
„Robert Makłowicz to nie tylko znany popularyzator tradycji kulinarnych, ale też miłośnik samochodów Alfa Romeo. Jego autentyczne przywiązanie do marki zachęciło nas do podjęcia współpracy i zaproponowania realizacji odcinków, w których pojawi się nowy model Tonale. Oryginalna włoska sceneria oraz talent Roberta Makłowicza do opowiadania historii pozwoliły na stworzenie wyjątkowego klimatu dla przedstawienia marki i naszego premierowego modelu Tonale” – powiedziała Beata Geneja, Communication Manager Alfa Romeo & DS.
W ramach współpracy z Robertem Makłowiczem powstały dwa odcinki relacjonujące jego podróż po północnych Włoszech. W pierwszym możemy obejrzeć m.in. wizytę w muzeum Alfa Romeo w Arese i poznać historię marki, w której niebagatelną rolę odgrywało połączenie tradycji regionu Lombardii z nowatorskim designem. Z kolei drugi odcinek to podróż po okolicach pięknego jeziora Como. Zarówno Mediolan, jak i malownicze trasy wokół Como, Robert Makłowicz przemierza w Alfie Romeo Tonale. Część zdjęć zrealizowana była z wnętrza samochodu i z drona. Odcinki dodatkowo promowane były na oficjalnych stronach Roberta Makłowicza w serwisach Facebook i Instagram oraz na kanałach socialowych Alfa Romeo.
- https://www.facebook.com/robertmaklowiczofficial/posts/603267587832810
- https://www.instagram.com/p/CgmuSNvoE6a/
Za realizację współpracy Alfa Romeo z Robertem Makłowiczem i przygotowanie treści odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, planowaniem komunikacji w mediach społecznościowych zajęła się agencja Leo Burnett, wsparcie mediowe powierzono agencji Performics, a za planowanie strategiczne odpowiada agencja mediowa Starcom.
Alfa Romeo to marka należąca do Grupy Stellantis, wiodącego producenta samochodów i dostawcy rozwiązań w zakresie mobilności. Interdyscyplinarny zespół One Team Stellantis, utworzony w ramach Publicis Groupe Polska, odpowiada za szeroko pojęte działania digitalowe koncernu Stellantis od kwietnia 2021.
Źródło: Alfa Romeo & DS