logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania #Rog4Creators od Asus

  PR 10.06.2021, przeczytano 641 razy
ilustracja

Akcja #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers, to kampania skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami zostali artyści i producenci: Natalia Zamilska i RAU Performance. W specjalnych wywiadach inspirują, zdradzają szczegóły dot. swojej twórczości, życia oraz zachęcają do udziału w akcji. W jej ramach ruszyły kreatywne konkursy, działania z influencerami, spoty wideo oraz kampanie mediowe. Za koncepcję, produkcję i realizację odpowiada agencja Neon Shake.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rog4creators-od-asus,391843,artykul.html

Celem projektu #ROG4Creators jest wsparcie młodych twórców, muzyków, producentów czy copywriterów łączących kreatywność i zamiłowanie do gier. Inicjatywa marki ASUS Republic of Gamers ma aktywizować twórców, dawać im możliwość zaistnienia, ale także otwiera szansę do wygrania wartościowych nagród: indywidualnych zajęć z produkcji muzyki w warszawskiej Akademii Dźwięku, rocznego dostępu do kursów twórczego pisania MasterClass czy głównej nagrody - wartego kilkanaście tysięcy złotych laptopa ASUS ROG Zephyrus Duo 15 SE.

- #ROG4Creators to inicjatywa budująca społeczność młodych twórców, osób pracujących lub rozpoczynających pracę w branżach kreatywnych, a przy tym fanów gier. W tegorocznej edycji zapraszamy do nas twórców muzyki, niezależnie w jakim wieku są i jak długo pracują – mówi Marcin Czech z ASUS Polska.

W ramach akcji odbywają się dwa konkursy. W głównym trzeba przygotować muzykę, a w drugim tekst utworu. Bazą jest animacja RE:IGNITE – spot promocyjny ASUS Republic of Gamers. Obydwa trwają do 30 czerwca, a laureaci zostaną ogłoszeni 15 lipca 2021 r. Wziąć udział w konkursach może każdy. Wystarczy wejść na stronę: http://rog4creators.pl.

Zamilska i RAU, spoty i kampanie online

Kampania ma charakter kreatywny i wielokanałowy. Za jej koncepcję, produkcję oraz realizację odpowiedzialna jest agencja 360 stopni Neon Shake. Oparta jest m.in. na współpracy z influencerami. Ambasadorami akcji zostali: Natalia Zamilska i RAU Performance. Z jednej strony najsłynniejsza polska producentka muzyki elektronicznej, a z drugiej nietuzinkowy raper i producent. Z artystami zrealizowane zostały specjalne wywiady, w których inspirują młodych twórców, opowiadają o swoje pracy, początkach, historiach z życia i dają mini lekcje tworzenia muzyki. Całe wywiady z artystami do obejrzenia są na stronie projektu.

- Kreatywny pomysł, duże zainteresowanie akcją, jakość, to główne założenia dla tej kampanii. Konkurs muzyczny w takiej formie i odsłonie, nie był wcześniej znany. Jednak jego wysoki próg wejścia determinował dokładne przemyślenie komunikacji i kanałów, by dotrzeć do ścisłej grupy docelowej – tłumaczy Mateusz Nawrocki, communications manager w Neon Shake, który odpowiada za produkcję i realizację kampanii. -  Stąd ambasadorzy, których śledzą osoby kreatywne, interesujące się muzyką i jej produkcją, a bez wątpienia są nimi Zamilska i RAU. Dodatkowo Zamilska, to także autorka muzyki do gry „Ruiner”, a punkt styku z gamingiem też  był ważny. Akcję wsparliśmy dużym zasobem wiedzy, motywacji i narzędzi. Inspirujące wywiady z amabsadorami oraz tutoriale produkcji muzyki i baza tysiąca sampli dla uczestników, które przygotowali partnerzy akcji – dodaje.

Promocję wspiera kampania mediowa, m.in. w digitalu. Wspomagana jest także działaniami w social mediach oraz we współpracy z uczelniami. Neon Shake w ramach realizacji kampanii kooperuje z domem mediowym Media Choice oraz domem produkcyjnym Ikona.

Źródło: Neon Shake Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764