logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła kampania #Rog4Creators od Asus

  PR 10.06.2021, przeczytano 215 razy
ilustracja

Akcja #ROG4Creators marki ASUS Republic of Gamers, to kampania skierowana do młodych twórców, muzyków, producentów i osób kreatywnych. Ambasadorami zostali artyści i producenci: Natalia Zamilska i RAU Performance. W specjalnych wywiadach inspirują, zdradzają szczegóły dot. swojej twórczości, życia oraz zachęcają do udziału w akcji. W jej ramach ruszyły kreatywne konkursy, działania z influencerami, spoty wideo oraz kampanie mediowe. Za koncepcję, produkcję i realizację odpowiada agencja Neon Shake.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-kampania-rog4creators-od-asus,391843,artykul.html

Celem projektu #ROG4Creators jest wsparcie młodych twórców, muzyków, producentów czy copywriterów łączących kreatywność i zamiłowanie do gier. Inicjatywa marki ASUS Republic of Gamers ma aktywizować twórców, dawać im możliwość zaistnienia, ale także otwiera szansę do wygrania wartościowych nagród: indywidualnych zajęć z produkcji muzyki w warszawskiej Akademii Dźwięku, rocznego dostępu do kursów twórczego pisania MasterClass czy głównej nagrody - wartego kilkanaście tysięcy złotych laptopa ASUS ROG Zephyrus Duo 15 SE.

- #ROG4Creators to inicjatywa budująca społeczność młodych twórców, osób pracujących lub rozpoczynających pracę w branżach kreatywnych, a przy tym fanów gier. W tegorocznej edycji zapraszamy do nas twórców muzyki, niezależnie w jakim wieku są i jak długo pracują – mówi Marcin Czech z ASUS Polska.

W ramach akcji odbywają się dwa konkursy. W głównym trzeba przygotować muzykę, a w drugim tekst utworu. Bazą jest animacja RE:IGNITE – spot promocyjny ASUS Republic of Gamers. Obydwa trwają do 30 czerwca, a laureaci zostaną ogłoszeni 15 lipca 2021 r. Wziąć udział w konkursach może każdy. Wystarczy wejść na stronę: http://rog4creators.pl.

Zamilska i RAU, spoty i kampanie online

Kampania ma charakter kreatywny i wielokanałowy. Za jej koncepcję, produkcję oraz realizację odpowiedzialna jest agencja 360 stopni Neon Shake. Oparta jest m.in. na współpracy z influencerami. Ambasadorami akcji zostali: Natalia Zamilska i RAU Performance. Z jednej strony najsłynniejsza polska producentka muzyki elektronicznej, a z drugiej nietuzinkowy raper i producent. Z artystami zrealizowane zostały specjalne wywiady, w których inspirują młodych twórców, opowiadają o swoje pracy, początkach, historiach z życia i dają mini lekcje tworzenia muzyki. Całe wywiady z artystami do obejrzenia są na stronie projektu.

- Kreatywny pomysł, duże zainteresowanie akcją, jakość, to główne założenia dla tej kampanii. Konkurs muzyczny w takiej formie i odsłonie, nie był wcześniej znany. Jednak jego wysoki próg wejścia determinował dokładne przemyślenie komunikacji i kanałów, by dotrzeć do ścisłej grupy docelowej – tłumaczy Mateusz Nawrocki, communications manager w Neon Shake, który odpowiada za produkcję i realizację kampanii. -  Stąd ambasadorzy, których śledzą osoby kreatywne, interesujące się muzyką i jej produkcją, a bez wątpienia są nimi Zamilska i RAU. Dodatkowo Zamilska, to także autorka muzyki do gry „Ruiner”, a punkt styku z gamingiem też  był ważny. Akcję wsparliśmy dużym zasobem wiedzy, motywacji i narzędzi. Inspirujące wywiady z amabsadorami oraz tutoriale produkcji muzyki i baza tysiąca sampli dla uczestników, które przygotowali partnerzy akcji – dodaje.

Promocję wspiera kampania mediowa, m.in. w digitalu. Wspomagana jest także działaniami w social mediach oraz we współpracy z uczelniami. Neon Shake w ramach realizacji kampanii kooperuje z domem mediowym Media Choice oraz domem produkcyjnym Ikona.

Źródło: Neon Shake Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764