logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Majewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021

Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.

23.07.2021 | przeczytano: 849 razy
„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020

"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".

23.10.2020 | przeczytano: 971 razy
Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”

Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.

13.07.2020 | przeczytano: 1349 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Powroty i zmiany w VML Poland

Michał Banaszewski, dotychczas New Business Director, obejmuje stanowisko Chief Business Officer. Do agencji po ponad rocznej przerwie wracają Paweł Loedl i Łukasz Majewski.

22.06.2018 | przeczytano: 471 razy
Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

06.03.2018 | przeczytano: 1011 razy

Przygotowanie strategii komunikacji Fundacji Poland Business Run, upowszechniającej wiedzę o jej działalności i zachęcenie do dołączenia do biegu Poland Business Run – jako organizator, sponsor, biegacz czy wolontariusz. Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie

01.08.2017 | przeczytano: 620 razy
PR-owcy i digital influencerzy. Co sądzą o sobie nawzajem?

PR-owcy i digital influencerzy dostrzegają korzyści wzajemnej współpracy, ale wciąż brakuje im jasno określonych reguł wspólnych działań. To jeden z wniosków wynikających z badania przeprowadzonego w ramach projektu Komu Komunikacja i zebranych w raporcie „PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem”.

15.02.2016 | przeczytano: 1126 razy

18 listopada w Krakowie odbędzie się dwudzieste pierwsze, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym swoje urodziny obchodzi magazyn “Billboard”, rozdawane są nagrody American Music Awards oraz MTV Europe Music Awards, prelegenci i uczestnicy spotkania zastanowią się, jak mówić i pisać o muzyce oraz jak promować wydarzenia muzyczne, płyty i zespoły, aby zwrócić na nie uwagę szerokiej publiczności.

09.11.2015 | przeczytano: 515 razy

2 listopada opublikowane zostały ankiety badające wzajemne relacje PR-owców i digital influencerów. Celem badania jest poznanie oczekiwań obu grup zawodowych i zdefiniowanie dobrych praktyk, które powinny rządzić ich współpracą. To kolejne badanie przygotowane w ramach projektu Komu Komunikacja.

03.11.2015 | przeczytano: 612 razy

20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.

13.10.2015 | przeczytano: 546 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764