logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Chodakowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki

Marka Dawtona, polski lider wśród producentów warzyw rozpoczął współpracę z “MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

15.03.2024 | przeczytano: 243 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Startuje wiosenna ramówka TVN

Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!

28.02.2024 | przeczytano: 610 razy
„Marka jest kobietą”

Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decyduje płeć piękna? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek?  I na koniec, co kobiety myślą o feminatywach?

13.03.2023 | przeczytano: 736 razy

Celem akcji #NIECZEKAM107lat było budowanie świadomości problemu nierównych szans pomiędzy kobietami i mężczyznami, inspirowanie i edukowanie na rzecz ich wyrównywania w obszarze życia prywatnego i zawodowego. „Niezatrzymani” jest cyklem spotkań-rozmów z mistrzami sportu, którzy kończą lub już skończyli kariery pełne wielkich wydarzeń, medali i tytułów, a teraz znakomicie odnajdują się w nowym „życiu po życiu”. Partnerem strategicznym Effie 2022 był Onet, a partnerami medialnymi Forbes, Business Insider Polska oraz NOIZZ.

10.11.2022 | przeczytano: 485 razy
TVN Style ma już 18 lat

Jedna z najchętniej oglądanych stacji lifestylowych w Polsce obchodzi osiemnaste urodziny! Jak to wszystko się zaczęło? Który z programów oglądał się najlepiej w historii kanału? To “Pani Gadżet” czy “Miasto kobiet” jest rekordzistą jeżeli chodzi o liczbę wyprodukowanych odcinków?

05.08.2022 | przeczytano: 558 razy

Forbes#RazemMamyWpływ to nowa inicjatywa, która promuje różnorodności w biznesie i relacjach społecznych, a także wspiera kobiety w osiąganiu sukcesów. To platforma wymiany doświadczeń i wiedzy. Forbes#RazemMamyWpływ powstaje we współpracy redakcji Forbes Polska, Forbes Women i Business Insider Polska. Inicjatywę zainaugurowała konferencja z udziałem przedstawicielek i przedstawicieli świata biznesu, prawa, zarządzania i sportu.

10.12.2021 | przeczytano: 543 razy

Borys Szyc, Ewa Chodakowska, Kasia Mecinski, Lara Gessler, Margaret, Mateusz Damięcki, Michalina Grzesiak oraz Odeta Moro zostali Ambasadorami akcji społecznej #nieczekam107lat, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nierówności płci. Projekt inaugurują Ofeminin.pl, Forbes Women oraz UN Global Compact.

07.05.2021 | przeczytano: 452 razy
Adidas inspiruje świat do poszukiwania nowych możliwości

Marka adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii Impossible Is Nothing. DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI – jak zostało to ujęte w serii wyrazistych i poruszających filmów – opiera się na buntowniczym optymizmie, będącym fundamentem głównego celu adidas, jakim jest zmiana życia poprzez sport. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnej kampanii marki.

22.04.2021 | przeczytano: 823 razy
Ewa Chodakowska i Vanessa Florczak w kampanii Watch Us Move dla Adidas

Agencja VMLY&R przygotowała najnowszą kampanię adidas Watch Us Move. Ma ona zachęcać kobiety do aktywności fizycznej, a to wszystko w duchu body positivity. Akcji towarzyszy kolekcja Formotion, która zapewnia swobodę ruchu w trakcie treningów. Do kampanii zostały zaproszone Ewa Chodakowska oraz Vanessa Florczak.

18.03.2021 | przeczytano: 1528 razy
Sport Marketing ogłosił listę Top 50

Anna Lewandowska przed Igą Świątek i Joanną Jędrzejczyk, tak prezentuje się czołowa trójka pierwszego w historii rankingu najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie. Kto jeszcze znalazł się wśród wyróżnionych?

09.03.2021 | przeczytano: 855 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764