logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SuperHistoria.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

Grupa PMPG w I kwartale 2018 r. wypracowała 11,44 mln zł przychodów ze sprzedaży przy 2,78 mln zł zysku operacyjnego i wyniku EBITDA na poziomie 2,89 mln zł, tj. o 70% lepszym niż rok wcześniej. Z kolei zysk netto, wyniósł 2,45 mln zł i był wyższy o 74% r/r.

28.05.2018 | przeczytano: 577 razy
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci

Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna liczba odsłon osiągnęła poziom prawie 32,8 milionów i była o 200% wyższa niż w roku ubiegłym. Liczba odsłon w samym serwisie wprost.pl wzrosła o 282% przekraczając znacznie 25 milionów odsłon.

21.05.2018 | przeczytano: 855 razy
Rekordowe statystyki serwisów Grupy PMPG Polskie Media w 2017 r.

Prawie 20 mln użytkowników odwiedziło w 2017 r. serwis Wprost.pl. To blisko 30 proc. więcej niż rok wcześniej. Tylko w grudniu serwis notował prawie 2,5 mln użytkowników. Serwis DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 7,3 mln użytkowników - prawie trzy razy więcej niż w 2016 r.

19.01.2018 | przeczytano: 757 razy
Wzrosła sprzedaż „Wprost” i „Do Rzeczy”

O 6 proc. wzrosła w październiku sprzedaż tygodnika „Wprost” w porównaniu z wrześniem. Dane ZKDP potwierdzają również wzrost sprzedaży tygodnika „Do Rzeczy” – o 4 proc. w porównaniu do września. Wzrosło również rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników wydawanych przez Grupę PMPG Polskie Media

20.12.2017 | przeczytano: 619 razy
Grupa PMPG Polskie Media: ponad 50 proc. wzrost oczyszczonego zysku netto

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media za pierwsze III kwartały 2017 r. wyniosły 36 mln 504 tys. zł, utrzymując się r/r na stabilnym poziomie. Skonsolidowane gotówkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 34 mln 323 tys. i były o 5 proc. wyższe niż przed rokiem. Na wyniki finansowe dziewięciu miesięcy br. wpłynęło zdarzenie jednorazowe i związane z nim zwiększenie stanu rezerw, które odpowiednio obciążyło wynik EBITDA kwotą 2 mln 496 tys. zł, a zysk netto całą kwotą 3 mln 169 tys. zł. Jest to skutkiem wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie z 13 czerwca 2017 r., który zasądził świadczenia pieniężne od PMPG na rzecz Banku Zachodniego WBK SA. Wyrok nie jest prawomocny. Spółka wniosła apelację, będzie jednak utrzymywała rezerwę utworzoną w związku z przedmiotowym wyrokiem do czasu prawomocnego rozstrzygnięcia postępowania sądowego.

21.11.2017 | przeczytano: 959 razy
Rekordowe wzrosty Wprost.pl

Ponad dwukrotny wzrost liczby odsłon, do ponad 10 milionów, odnotował w sierpniu 2017 r. serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,3 mln i była o 50 proc wyższa niż rok wcześniej. W sumie liczba odsłon serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media przekroczyła 16 mln 400 tys. i była dwuipółkrotnie wyższa niż rok wcześniej.  

27.09.2017 | przeczytano: 646 razy
Grupa PMPG Polskie Media notuje rekordowe zasięgi swoich mediów i podsumowuje udane I półrocze 2017 r.

W I półroczu 2017 r. przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media wyniosły 25 mln 546 tys. zł. Na wyniki pierwszych 6 miesięcy 2017 r. wpłynęło zdarzenie jednorazowe w postaci zwiększenia stanu rezerw, które obciążyło wynik EBITDA kwotą 2 mln 496 tys. zł, a zysk netto kwotą 3 mln 169 tys. zł.

27.09.2017 | przeczytano: 585 razy
Pierwszy milion Dorzeczy.pl i rekordowe zasięgi Wprost.pl

Ponad milion wyniosła w lipcu liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 6 mln 100 tys. To ośmiokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.

18.08.2017 | przeczytano: 842 razy
„Wprost” z największym wzrostem sprzedaży w kwietniu

O 16,79 proc. wzrosła w kwietniu sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost”. To największy wzrost w grupie tygodników w porównaniu do marca. W kwietniu wzrosła również sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy”. Na wysokim poziomie utrzymują się również statystyki serwisów internetowych grupy.

22.06.2017 | przeczytano: 752 razy
Rusza wideo online w serwisach PMPG Polskie Media

PMPG Polskie Media uruchamia produkcję własnych programów wideo dla serwisów internetowych w ramach Grupy PMPG. Projekt koordynuje Sławomir Cedzyński, były redaktor naczelny Serwisów Informacyjnych Grupy Wirtualna Polska.

16.06.2017 | przeczytano: 500 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764