logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię Biotebal

  PR 12.08.2019, przeczytano 1922 razy
ilustracja

Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-wygral-przetarg-na-kampanie-biotebal,383563,artykul.html

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe dla całej linii Biotebal, zarówno dla tabletek, jak i kosmetyków zawierających biotynę, która przeciwdziała wypadaniu włosów.

- Dla kobiet bardzo ważna jest rekomendacja zaufanej osoby, stąd w komunikacji  wykorzystaliśmy postaci konsumentki, fryzjerki oraz trychologa, specjalizującego się w diagnostyce przyczyn wypadania włosów oraz chorób skóry głowy. Tym samym poznajemy problem z trzech różnych perspektyw, a Biotebal okazuje się uniwersalnym rozwiązaniem zarówno w kontekście pielęgnacji jak i dbania o zdrowie włosów i skóry głowy - mówi Jola Mazurek, Global Business Director w Serviceplan Health.  

Biotebal to podmiot oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka.

Z początkiem sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764