logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię Biotebal

  PR 12.08.2019, przeczytano 489 razy
ilustracja

Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-wygral-przetarg-na-kampanie-biotebal,383563,artykul.html

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe dla całej linii Biotebal, zarówno dla tabletek, jak i kosmetyków zawierających biotynę, która przeciwdziała wypadaniu włosów.

- Dla kobiet bardzo ważna jest rekomendacja zaufanej osoby, stąd w komunikacji  wykorzystaliśmy postaci konsumentki, fryzjerki oraz trychologa, specjalizującego się w diagnostyce przyczyn wypadania włosów oraz chorób skóry głowy. Tym samym poznajemy problem z trzech różnych perspektyw, a Biotebal okazuje się uniwersalnym rozwiązaniem zarówno w kontekście pielęgnacji jak i dbania o zdrowie włosów i skóry głowy - mówi Jola Mazurek, Global Business Director w Serviceplan Health.  

Biotebal to podmiot oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka.

Z początkiem sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu
Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i...
ZenBusiness sprawdził, czy słowa rzeczywiście mogą ranić, tym razem jednak nie ludzi, a biznes. Okazuje się, że dla nowych firm negatywne recenzje są ciosem w prawie 100% przypadków, a dla starszych w 97%. Czy słowa Marilyn Monroe: “Nieważne co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali”, stały się nieaktualne?
Rozpoczynamy drugi dzień Targów Opakowań Packaging Innovations
Drugi dzień targów to kolejna dawka wiedzy, kontaktów i nowych pomysłów na rozwinięcie firmy.
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764