logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serviceplan Health wygrał przetarg na kampanię Biotebal

  PR 12.08.2019, przeczytano 1685 razy
ilustracja

Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, wygrał przetarg na długofalową kampanię reklamową produktów marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz drugi z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serviceplan-health-wygral-przetarg-na-kampanie-biotebal,383563,artykul.html

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe dla całej linii Biotebal, zarówno dla tabletek, jak i kosmetyków zawierających biotynę, która przeciwdziała wypadaniu włosów.

- Dla kobiet bardzo ważna jest rekomendacja zaufanej osoby, stąd w komunikacji  wykorzystaliśmy postaci konsumentki, fryzjerki oraz trychologa, specjalizującego się w diagnostyce przyczyn wypadania włosów oraz chorób skóry głowy. Tym samym poznajemy problem z trzech różnych perspektyw, a Biotebal okazuje się uniwersalnym rozwiązaniem zarówno w kontekście pielęgnacji jak i dbania o zdrowie włosów i skóry głowy - mówi Jola Mazurek, Global Business Director w Serviceplan Health.  

Biotebal to podmiot oferujący produkty przeciw wypadaniu włosów spowodowanym niedoborem biotyny. Na portfolio marki składają się dwie formuły produktów – wygodne w stosowaniu tabletki oraz kosmetyki do pielęgnacji włosów, takie jak szampon i odżywka.

Z początkiem sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania tabletek Biotebal pod hasłem “Siła leku, której zaufały miliony”. W tym samym tygodniu do emisji w telewizji trafi również oddzielny spot reklamowy dotyczący produktów do pielęgnacji włosów. Kampania będzie emitowana w TV oraz Internecie. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Serviceplan Health we współpracy z Change Serviceplan (Group One). Filmy reklamowe wyreżyserowała Iwona Bielecka, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764