logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Shortlist Consulting, Ancymony, Havas Media Group i Wavemaker kontra COVID-19

  PR 23.02.2021, przeczytano 900 razy
ilustracja

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach. W projekt zaangażowali się: Shortlist Consulting, agencja Ancymony (dawniej Schulz brand friendly), Havas Media Group i Wavemaker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-shortlist-consulting%2C-ancymony%2C-havas-media-group-i-wavemaker-kontra-covid-19,390322,artykul.html

Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO m. Staszica w Warszawie. Ma na celu organizację bezpłatnych korepetycji on-line.

– Z jednej strony szukamy wolontariuszy, którzy gotowi będą podzielić się swoim czasem i wiedzą, by udzielać korepetycji, a z drugiej staramy się dotrzeć do dzieci i młodzieży, która takiej pomocy potrzebuje. Wolontariusze „Kliniki Matmy” udzielają korepetycji zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych – mówi Krzysztof Daniewski, Dyrektor Zarządzający i Pomysłodawca Akademii Ivy Poland, wiodącej firmy przygotowującej młodzież do studiów za granicą.

Z inicjatywy Shortlist Consulting przedstawiciele branży marketingowej zaangażowali się we wsparcie tego ważnego projektu.

– Konsekwencje Covid-19 odczuwamy wszyscy. Jako branża mamy ogromny potencjał i możliwości, dlatego uznałam, że w tym trudnym czasie warto być razem i spróbować zrealizować projekt ponad podziałami branżowymi. Po kilku spotkaniach, w których wzięli udział szefowie największych grup oraz kliku agencji, zdecydowaliśmy się na wsparcie działań „Kliniki Matmy” – mówi Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consulting.

Agencja Ancymony (Schulz), która przeszła niedawno głośny rebranding, przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce.

– W tej akcji jest wszystko, co dla nas ważne – wsparcie dla tych, którzy przez pandemię potrzebują teraz więcej, wykorzystanie technologii do wyrównania szans, oddolna inicjatywa młodych ludzi. Bardzo im kibicujemy i pracujemy dla nich z prawdziwą przyjemnością! – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.

– Zachwyciliśmy się ta akcją, bo jest całkowicie oddolną i niekomercyjną inicjatywą młodych ludzi. Liczymy, że uda się nam rozsławić pomysł uczniów Staszica, a oni odczarują zdalne nauczanie w oczach dzieci i w tym trudnym okresie będą wsparciem dla wielu rodzin – mówi Małgorzata Jeziorska, business communication director, Wavemaker.

Z kolei Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, podkreśla:

– Jednym z filarów działania agencji Havas Media Group jest manifest Make a meaningful difference to people. Te słowa mają dziś dużo głębsze znaczenie niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu!

– Inicjatywa podjęta przez młodzież, która w trudnych czasach nauki zdalnej potrafi się zorganizować i wesprzeć innych zasługuje na wparcie – komentuje Agnieszka Kosik, Head of Poland of Facebook.

– Jesteśmy pewni, że wsparcie działań „Kliniki Matmy” przyniesie rezultaty. Ważne jest, żeby szeroko dotrzeć z komunikatem i zachęcić kolejnych partnerów do promowania tej pięknej inicjatywy! – podsumowuje Marta Macke.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764