logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

  PR 11.09.2019, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Daniel Jaroszek

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records – nowy projektu zakładający współprace z młodymi muzykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitek-i-otsochodzi-w-projekcie-muzycznym-pizza-hut,383928,artykul.html

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek cieszenia się dostatkiem i wszystkimi jego dodatkami, który promują artyści. Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości.

Za koncepcję projektu i jej przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało Love It Warsaw.

Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery „Mam Chill” zajmuje się agencja Big Picture.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice.

CREDITS

  • „MAM CHILL"
  • Lyrics & Performed by: Sitek & Otsochodzi
  • Music Production: sem0r
  • Mix & Mastering: ENZU
  • Label: Pizza Hut Records
  • Screenplay & Directed by: Filip Bartczak
  • Director of Photography: Maciek Ryter
  • Agency: Feeders Agency
  • Creative Director: Łukasz Szczybelski
  • Art Director: Bodo Kaniewski, Konrad Wullert
  • Account Director: Agata Piotrowska
  • Account Manager: Agnieszka Łapa
  • Client: Pizza Hut
  • Marketing: Agnieszka Skarul, Maja Wagner
  • Production Company: Love It Warsaw
  • Executive Producer: Olek Kmiecik
  • Production Manager: Ada Rędzia
  • Production Suport: Stanisław Czerniawski
  • Camera: Filip Jurzyk
  • Focus Puller: Paweł Żelasko
  • 1st Assistant Director: Michał GugaCostume  Designer: Kas Kryst
  • Costume Designer Assistants: Ola Golczyńska, Paulina Daszuk
  • Make up & Hair: Ada Gregorczyk
  • Make up Assistant: Marta Przybyszewska
  • Set Designer: Paulina Skrok
  • Prop Master: Tymon Nogalski
  • Prop Buyers: Piotr Bugaj, Wiktor Nogalski
  • Bikes & Cars: Mad Bicycles, Head2Head
  • Postproduction: Xantus
  • Postproduction Manager: Magda Garska, Asia Grot
  • Offline: Kasia Orzechowska
  • Online: Nikodem Janicki
  • Colourist: Przemek Resil
  • Camera Equipment: Fastmedia
  • Camera Assistant: Przemek Twardecki
  • Video: Rafał Szajkowski
  • Grip: Sebastian Frąc, Piotr Frąc
  • Light Equipment: Heliograf
  • Gaffer: Łukasz Głaszczka
  • Sparks: Konrad Pruski, Patryk Zadrożny, Mateusz Dybiec, Maciej Kobyński

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764