logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

  PR 11.09.2019, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Daniel Jaroszek

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records – nowy projektu zakładający współprace z młodymi muzykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitek-i-otsochodzi-w-projekcie-muzycznym-pizza-hut,383928,artykul.html

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek cieszenia się dostatkiem i wszystkimi jego dodatkami, który promują artyści. Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości.

Za koncepcję projektu i jej przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało Love It Warsaw.

Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery „Mam Chill” zajmuje się agencja Big Picture.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice.

CREDITS

  • „MAM CHILL"
  • Lyrics & Performed by: Sitek & Otsochodzi
  • Music Production: sem0r
  • Mix & Mastering: ENZU
  • Label: Pizza Hut Records
  • Screenplay & Directed by: Filip Bartczak
  • Director of Photography: Maciek Ryter
  • Agency: Feeders Agency
  • Creative Director: Łukasz Szczybelski
  • Art Director: Bodo Kaniewski, Konrad Wullert
  • Account Director: Agata Piotrowska
  • Account Manager: Agnieszka Łapa
  • Client: Pizza Hut
  • Marketing: Agnieszka Skarul, Maja Wagner
  • Production Company: Love It Warsaw
  • Executive Producer: Olek Kmiecik
  • Production Manager: Ada Rędzia
  • Production Suport: Stanisław Czerniawski
  • Camera: Filip Jurzyk
  • Focus Puller: Paweł Żelasko
  • 1st Assistant Director: Michał GugaCostume  Designer: Kas Kryst
  • Costume Designer Assistants: Ola Golczyńska, Paulina Daszuk
  • Make up & Hair: Ada Gregorczyk
  • Make up Assistant: Marta Przybyszewska
  • Set Designer: Paulina Skrok
  • Prop Master: Tymon Nogalski
  • Prop Buyers: Piotr Bugaj, Wiktor Nogalski
  • Bikes & Cars: Mad Bicycles, Head2Head
  • Postproduction: Xantus
  • Postproduction Manager: Magda Garska, Asia Grot
  • Offline: Kasia Orzechowska
  • Online: Nikodem Janicki
  • Colourist: Przemek Resil
  • Camera Equipment: Fastmedia
  • Camera Assistant: Przemek Twardecki
  • Video: Rafał Szajkowski
  • Grip: Sebastian Frąc, Piotr Frąc
  • Light Equipment: Heliograf
  • Gaffer: Łukasz Głaszczka
  • Sparks: Konrad Pruski, Patryk Zadrożny, Mateusz Dybiec, Maciej Kobyński

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764