logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

  PR 11.09.2019, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Daniel Jaroszek

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records – nowy projektu zakładający współprace z młodymi muzykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sitek-i-otsochodzi-w-projekcie-muzycznym-pizza-hut,383928,artykul.html

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek cieszenia się dostatkiem i wszystkimi jego dodatkami, który promują artyści. Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości.

Za koncepcję projektu i jej przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało Love It Warsaw.

Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery „Mam Chill” zajmuje się agencja Big Picture.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice.

CREDITS

  • „MAM CHILL"
  • Lyrics & Performed by: Sitek & Otsochodzi
  • Music Production: sem0r
  • Mix & Mastering: ENZU
  • Label: Pizza Hut Records
  • Screenplay & Directed by: Filip Bartczak
  • Director of Photography: Maciek Ryter
  • Agency: Feeders Agency
  • Creative Director: Łukasz Szczybelski
  • Art Director: Bodo Kaniewski, Konrad Wullert
  • Account Director: Agata Piotrowska
  • Account Manager: Agnieszka Łapa
  • Client: Pizza Hut
  • Marketing: Agnieszka Skarul, Maja Wagner
  • Production Company: Love It Warsaw
  • Executive Producer: Olek Kmiecik
  • Production Manager: Ada Rędzia
  • Production Suport: Stanisław Czerniawski
  • Camera: Filip Jurzyk
  • Focus Puller: Paweł Żelasko
  • 1st Assistant Director: Michał GugaCostume  Designer: Kas Kryst
  • Costume Designer Assistants: Ola Golczyńska, Paulina Daszuk
  • Make up & Hair: Ada Gregorczyk
  • Make up Assistant: Marta Przybyszewska
  • Set Designer: Paulina Skrok
  • Prop Master: Tymon Nogalski
  • Prop Buyers: Piotr Bugaj, Wiktor Nogalski
  • Bikes & Cars: Mad Bicycles, Head2Head
  • Postproduction: Xantus
  • Postproduction Manager: Magda Garska, Asia Grot
  • Offline: Kasia Orzechowska
  • Online: Nikodem Janicki
  • Colourist: Przemek Resil
  • Camera Equipment: Fastmedia
  • Camera Assistant: Przemek Twardecki
  • Video: Rafał Szajkowski
  • Grip: Sebastian Frąc, Piotr Frąc
  • Light Equipment: Heliograf
  • Gaffer: Łukasz Głaszczka
  • Sparks: Konrad Pruski, Patryk Zadrożny, Mateusz Dybiec, Maciej Kobyński

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764