logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sylwia Grzeszczak w nowej odsłonie kampanii T-Mobile

  PR 14.04.2017, przeczytano 757 razy

W świąteczny poniedziałek, 17 kwietnia, startuje druga część ogólnopolskiej kampanii promującej superprostą ofertę przedpłaconą w T-Mobile. W najnowszym spocie, obok Piotra Kędzierskiego zobaczymy jedną z najciekawszych i najbardziej utalentowanych polskich artystek młodego pokolenia – Sylwię Grzeszczak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sylwia-grzeszczak-w-nowej-odslonie-kampanii-t-mobile,32162,artykul.html

Bez limitu i 10 giga – no to gra! Wiosenny spot z Sylwią Grzeszczak

Aby przypomnieć najważniejsze benefity oferty na kartę w najlepszej sieci, od 20 kwietnia w ogólnopolskich telewizjach pojawi się nasz nowy klip reklamowy, w którym występują Piotr Kędzierski oraz Sylwia Grzeszczak. W utrzymanym w konwencji hitów T-Mobile spocie wykorzystany został przebój piosenkarki „Tamta dziewczyna”. Wszyscy niecierpliwi spot mogą zobaczyć przedpremierowo już dziś:

Kampania reklamowa od 17 kwietnia będzie obecna także w radiu, OOH (w tym digital signage), Internecie (w tym media społecznościowe), sklepach Operatora, a także niesieciowych punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działania w online wspiera zaś Liquid thread. Kreację BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe odpowiada Agencja Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte.

Źródło: T-Mobile

Dodatkowe informacje:

T-Mobile na Kartę to prostota i wygoda w niewielkiej cenie, ponieważ nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci i 10 GB Internetu do swobodnego wykorzystania kosztuje tylko 25 zł na 30 dni. Co więcej, jeśli 10 GB w miesiącu to za mało, pakiet można w każdej chwili zwiększyć o wielkości 1, 3 i 5 GB w cenie odpowiednio 5, 9 i 12 zł. A dla przenoszących numer – pierwsze 30 dni kompletnie za darmo.

T-Mobile na Kartę ma też unikalną propozycję dla użytkowników, którzy z telefonu korzystają okazjonalnie. Przygotowana dla nich oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” jest banalnie prosta: za 1 zł dziennie otrzymujemy nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB Internetu. Opłata pobierana jest tylko wtedy, gdy danego dnia skorzysta się z którejkolwiek z usług. Nie korzystasz – nie płacisz. Środki nie przepadają, a dodatkowo, dla wygody użytkowników smartfonów, opłata za korzystanie z Internetu będzie pobrana tylko wówczas, gdy przetransferowanych zostanie dziennie więcej niż 5 MB.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764