logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tymczasem: Nowy wizerunek i platforma kreatywna marki EB

  PR 23.06.2017, przeczytano 1474 razy
ilustracjastrzałka

W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii kultowych lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale także pozyskała nowych, młodych wielbicieli. Dziś, specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia zupełnie nowe otwarcie. Podobnie jak wtedy gdy po raz pierwszy pojawiła się na rynku, marka będzie inna, młoda, wyróżni się odważną komunikacją i przełamie schematy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tymczasem%3A-nowy-wizerunek-i-platforma-kreatywna-marki-eb,32910,artykul.html

Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji.

A TYMCZASEM już teraz EB pojawia się w sklepach w zupełnie nowej odsłonie. Postawiliśmy na nowoczesność, odwagę i minimalizm. W emisji jest już nowy spot telewizyjny, będący naszym Manifestem. TYMCZASEM znajdziecie też na nośnikach zewnętrznych, w formatach digitalowych i oczywiście w niestandardowych działaniach. Wypatrujcie nas uważnie!
– mówi Michał Machaj, Junior Brand Manager marki EB.

Za nową platformę kreatywną, kreację oraz komunikację ATL i działania digital odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiada agencja Live. Za akcje muralowe Good Looking Studio. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Pełen rebranding marki EB przeprowadziła agencja BNA, a edycję limitowaną puszek zaprojektował Wilk Studio. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764