neonserwis, 2020-04-21 16:11
Bilboardy akurat się wycina, ale rozgryweczka jest o najtłustsze miejsca ekspozycji które AMS i inni duzi gracze zmonopolizowali. Citylighty, posterboxy, wiaty przystankowe, te nośniki są zgodne z ustawami krajobrazowymi. Natomiast kasetonik na własnym oknie ma być nielegalny.
pzdr.
GRZEGORZ_nidzica, 2020-04-20 16:54
Firmy reklamowe ledwo zipią więc trzeba im jeszcze dowalić, ograniczyć. Będzie bieda z nędzą, ale w pięknych okolicznościach krajobrazowych. Duże firmy jak AMS oczywiście będą stawiać swoje bilbordy gdzie popadnie...
Firmy reklamowe ledwo zipią więc trzeba im jeszcze dowalić, ograniczyć. Będzie bieda z nędzą, ale w pięknych okolicznościach krajobrazowych. Duże firmy jak AMS oczywiście będą stawiać swoje bilbordy gdzie popadnie...
Bilboardy akurat się wycina, ale rozgryweczka jest o najtłustsze miejsca ekspozycji które AMS i inni duzi gracze zmonopolizowali. Citylighty, posterboxy, wiaty przystankowe, te nośniki są zgodne z ustawami krajobrazowymi. Natomiast kasetonik na własnym oknie ma być nielegalny.
pzdr.
Fakt że wymieniasz z nazwy jedynie AMS każe wątpić w merytoryczne racje stojące za tą argumentacją. Dodajmy - argumentacją demagogiczną, bo indywidualne formy reklamy nie stają się chyba w żadnym miejscu "nielegalne" - podlegają za to uporządkowaniu i związanym z tym ograniczeniom.
Sieciowe nośniki reklamy zewnętrznej były na swój sposób uporządkowane niezależnie od uchwał krajobrazowych - z powodów czysto logistycznych, więc jest oczywiste że łatwiej przystosować do nowych regulacji trzy formaty nośników sieciowych niż nieskończoną mnogość odmian indywidualnie realizowanych kasetonów.
-----------------
Redakcja Signs.pl