logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Velokrotne korzyści w nowej kampanii reklamowej Velobanku

  PR 28.04.2023, przeczytano 875 razy
ilustracja

VeloBank wystartował z nową kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów, czyli VeloKonto z atrakcyjnym cashbackiem za zakupy, 8 proc. oprocentowanie konta oszczędnościowego oraz wygodną aplikację mobilną. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/velokrotne-korzysci-w-nowej-kampanii-reklamowej-velobanku,399816,artykul.html

Nowy spot VeloBanku opowiada o Świecie Bardziej Velo, w którym klienci zyskują poprzez bankowanie – zarówno podczas codziennych zakupów, za które można wygodnie zapłacić zbliżeniowo i liczyć na atrakcyjny cashback, ale także w trakcie oszczędzania. Wokół tych udogodnień, przedstawionych jako wielokrotną korzyść, zbudowana jest historia pokazana w reklamie. Dowiadujemy się o VeloKoncie ze zwrotem do 600 zł za zakupy kartą lub BLIKIEM oraz o Elastycznym Koncie Oszczędnościowym, na którym dla nowych środków można zyskać 8 proc. w skali roku. Do tego, dzięki wygodnej aplikacji mobilnej, każdy klient wygodnie bankuje, tam gdzie tylko chce.

Historia przedstawiona w reklamie w sposób symboliczny odwołuje się tego, że w Świecie Bardziej Velo bankując zyskujesz. Ukazuje parę, która wybierała się na randkę do miasteczka rozrywki. Uwagę dziewczyny zwraca stoisko, gdzie do wygrania są trzy urocze maskotki. Nie może się jednak zdecydować na to, która podoba się jej najbardziej. Towarzyszący jej chłopak postanawia zagrać o jedną z nich, ale na szczęście nie musi wybierać, bo udaje mu się wygrać wszystkie trzy dostępne pluszaki, czym sprawia ogromną radość swojej dziewczynie.

– Naszą nową kampanią pokazujemy, że w VeloBanku nie trzeba wybierać pomiędzy nowoczesnością, wygodą czy korzyściami finansowymi. Dostajemy to wszystko w pakiecie. Tym samym realizujemy naszą strategię: jesteśmy bankiem uniwersalnym, który ułatwia codzienne finanse i jest blisko wartości klientów. Wychodzimy naprzeciw potrzebom i dajemy wiele możliwości jeszcze lepszego zarzadzania swoimi pieniędzmi dzięki atrakcyjnym produktom – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.  

Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.

Źródło: VeloBank

www.velobank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764