logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vision Express z obchodzi Światowy Dzień Wzroku

  PR 10.10.2019, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

10 października przypada Światowy Dzień Wzroku, z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmieni swoją przestrzeń. Wszystko po to, aby zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważny jest to zmysł w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vision-express-z-obchodzi-swiatowy-dzien-wzroku,384289,artykul.html

Marka Vision Express chce przybliżyć społeczeństwu problemy związane ze wzrokiem, dlatego też 10 października z okazji Światowego Dnia Wzroku jeden z warszawskich salonów zostanie całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju będą niewyraźne, by uzmysłowić odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 milionów jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.

Ponadto przekształcona przestrzeń ma pokazać, jak ważną rolę pełni u ludzi właśnie zmysł wzroku - dzięki niemu dociera do nas aż 80% informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10:00 - 12:00 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

- Po raz kolejny Polacy mogą skorzystać z bezpłatnych badań ostrości widzenia przeprowadzanych we wszystkich naszych salonach. W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na organizację tak niestandardowej akcji jak rozmycie salonu Vision Express. Tego dnia zmieniamy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku oraz nieregularne kontrole u specjalistów. Takie działania pokazują nam, jak dużej odpowiedzialności się podjęliśmy. Nie zamierzamy jednak z tego rezygnować i stale będziemy dbać o oczy Polaków, mając świadomość, że wymaga to od nas coraz to większych starań oraz bardziej kreatywnego podejścia do tematu wzroku. Liczymy, że nasza akcja zostanie zauważona przez społeczeństwo i w kolejnych latach Światowy Dzień Wzroku będzie dla większości idealną okazją, by przynajmniej raz w roku w tym okresie zadbać o swoje oczy – komentuje Aleksandra Niegowska, Marketing Manager Vision Express.

Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative. Natomiast za działania komunikacyjne odpowiedzialny jest Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).

- To nieprawdopodobne jak wielka jest niefrasobliwość i niewiedza związana z niedowidzeniem. Istnieje dość mocno rozpowszechnione przekonanie, że nie używając okularów korekcyjnych sprawiamy, że oko "ćwiczy" i w efekcie samoistnie następuje korekta. Ten niemal średniowieczny pogląd jest tyle nieprawdziwy, co szkodliwy. Brak regularnych badań wzroku i korekty wad to prosta droga do poważnych schorzeń, a w skrajnych przypadkach do ślepoty – mówi Dyrektor Kreatywny Grupy Walk, Paweł Heinze.

Zapytany o samą akcję „Rozmytego salonu” przeprowadzoną w ramach Światowego Dnia Wzroku odpowiada:

- Nie ma chyba lepszej i ważniejszej roli dla marki niż zmiana świadomości oraz niepożądanego status quo. Bardzo się cieszę, że Vision Express jako absolutny lider kategorii ma tak wysoką świadomość powinności społecznej i pozytywnej roli, jaką odgrywa w poprawie jakości naszego życia. Wspólnie zrealizowany projekt bardzo dobrze to pokazuje, ale też świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu ludzi oraz ochrony wzroku. Do tego stopnia, że marka zdecydowała się w pewnym sensie "popsuć" swój brand, tak jak popsuty jest wzrok wielu z nas. Nie ma w świecie retailu chyba większej świętości niż salon. Tym bardziej ten projekt jest ze strony Vision Express aktem poświęcenia swoich interesów dla wyższego dobra. Bardzo dziękuję firmie za odwagę, szczególnie, że takie podejście nie jest codziennością w naszym rodzimym retailu.

Vision Express jest firmą medyczną, która zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe. W Polsce sieć działa od 1994 roku i liczy ponad 200 salonów w ponad 100 miastach. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Grand Vision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów w ponad 40 krajach.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764