logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

marketing miejsc: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju

Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele obszarów życia: społeczeństwa, środowiska, technologii, zmian regulacyjno-prawnych i gospodarczych.

20.04.2024 | przeczytano: 384 razy
Konkurs na logo Stowarzyszenia Turystyczne Kaszuby

Stowarzyszenie Turystyczne Kaszuby zaprasza do udziału w konkursie na wykonanie projektu logo, które stanie się elementem oficjalnej identyfikacji wizualnej naszej organizacji. Konkurs skierowany jest do osób specjalizujących się w projektowaniu znaków graficznych oraz opracowywaniu systemów identyfikacji wizualnej.

03.02.2024 | przeczytano: 1020 razy
„Cudowna Podróż” w kampanii Stowarzyszenia Projekt Tarnów

Stowarzyszenie Projekt Tarnów rusza z kolejnym etapem kampanii „Cudowna Podróż”, promującą wielopokoleniową turystykę. Na uczestników konkursu czekają vouchery na wyjazdy do popularnych krajowych ośrodków. Cały projekt wpisuje się w ideę rozwijającej się turystyki społecznej.

22.12.2023 | przeczytano: 713 razy
Prudnik z Systemem Identyfikacji Wizualnej

Posiadanie nowoczesnego logotypu oraz odpowiedniego Systemu Identyfikacji Wizualnej to dzisiaj konieczność by prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Gmina Prudnik nie posiadała ani logotypu, ani SIW. Niestety bogaty i dostojny herb miasta nie nadaje się do stosowania na wszystkich materiałach promocyjnych, stąd potrzeba wprowadzenia SIW.

08.02.2021 | przeczytano: 1157 razy
COŚ OK - konkurs na gadżet dla Otwocka

Miejski Ośrodek Kultury, Turystyki i Sportu w Otwocku zaprasza do udziału w konkursie na projekt gadżetu promującego miasto Otwock. Do wygrania jest 2,5 tys. zł.

16.08.2020 | przeczytano: 969 razy
Kampania Gemini Park zmienia postrzeganie Tarnowa

Czy wyjście poza marketingowy schemat się opłaca? Jak dzięki aktywności centrum handlowego zbudować pozytywny wizerunek regionu? Takie wyzwanie rok temu postawiło przed sobą Gemini Park Tarnów. W realizacji tego celu pomaga prowadzona od początku 2019 roku kampania „Tarnowie Oblicza Mody”, w której uczestniczy kilkudziesięciu mieszkańców miasta i okolic, w tym m.in. artyści, sportowcy, nauczyciele i społecznicy.

03.03.2020 | przeczytano: 1231 razy
Kraśnik ma: logo jak ta lala

W Kraśniku po cichu, bez fanfar i konkursowego zgiełku zrobili sobie logo promocyjne. Bez wątpienia jest to praca zespołowa, co widać, każdy dołożył co miał i proszę bardzo jest, jak ta lala.

09.04.2019 | przeczytano: 2860 razy (komentarzy: 3)
Konkurs na projekt logo Powiatu Częstochowskiego

Powiat Częstochowski zaprasza do udziału w otwartym, dwuetapowym konkursie na projekt logo Powiatu Częstochowskiego. Do wygrania jest 3,5 tys. zł brutto za zwycięski projekt oraz nagrody dodatkowe dla finalistów.

13.03.2019 | przeczytano: 1429 razy (komentarzy: 2)
Herb a logo miasta

Herb miasta to reprezentacyjny i rozpoznawalny znak miasta, symbol samorządu, element tożsamości miasta. Wraz z nazwą miasta tworzy komunikat wizualny jednoznacznie identyfikujący miasto. I dlatego ranga i znaczenie tego narzędzia komunikowania wymaga staranności  i wyobraźni w opisie zasad prezentowania tego znaku.

08.02.2019 | przeczytano: 5722 razy
Jastrzębie-Zdrój z nową identyfikacją wizualną i logo

Jastrzębie-Zdrój chce konsekwentnie budować swoją markę. W drugim półroczu 2018 r. w tworzenie systemu identyfikacji wizualnej miasta Jastrzębie-Zdrój wraz z Wydziałem Informacji, Promocji i Rozwoju włączyło się biuro projektowe i brandingowe ZIIJN.

20.01.2019 | przeczytano: 5188 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764