logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych

   13.02.2021, przeczytano 1074 razy
ilustracja

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2020%3A-pelna-lista-nagrodzonych,390214,artykul.html

Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród przyznanych w XVIII edycji konkursu odbyło się 28 styczniaZe względów epidemicznych, po raz pierwszy w historii, gala została zorganizowana całkowicie w formule online, a poprowadzili ją wspólnie Małgorzata Mejer, Przewodnicząca Jury, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble oraz Adam Jarosz, prezes ZFPR.

W tej edycji konkursu, z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations uruchomiona została jubileuszowa kategoria – Kampania PR XX-lecia. Jej celem było przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na rozwój polskiej branży PR, a także na profesjonalne postrzeganie praktyki public relations. Na podstawie sumarycznego werdyktu wszystkich sześciu grup jurorskich, ta wyjątkowa nagroda została przyznana: Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polskiej Unii Onkologii oraz Fabryce Komunikacji Społecznej za projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».

Już po raz trzeci w historii konkursu przyznana została także nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymałyFundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD za projekt Dzień na U.

Podczas gali przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, po raz pierwszy ta nagroda trafiła do Grupy Komunikacja Plus.

Nagrodzeni w konkursie Złote Spinacze 2020
Lista nagrodzonych projektów:

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

ZŁOTO
Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie

BRĄZ
Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata - Media

2. PR produktu

ZŁOTO
Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday - agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

SREBRO
Death Stranding / MSL, PlayStation Polska

BRĄZ
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO
Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank

SREBRO
Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

4. Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO
Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki – TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

BRĄZ
Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan

5. Kampania społeczna

ZŁOTO
#WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska "#WzywamyPosiłki", 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE

SREBRO
BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

BRĄZ
ANTYSMOG SONG / OLX, F25 PRODUCTION HOUSE, 23HEROES

6. PR pro bono

ZŁOTO
Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio

SREBRO
ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

SREBRO
Zostań z muzyką/ Projekt PR

7. Covid-19 PR response

ZŁOTO
Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska

SREBRO
Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii / Biedronka - Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

BRĄZ
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

BRĄZ
Kino 2020 - Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

8. Komunikacja wewnętrzna

ZŁOTO
Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland

SREBRO
NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden

9. Event komercyjny

BRĄZ
POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

10. Event społeczny

SREBRO
OLX LECIMY Z POMOCĄ/ OLX

BRĄZ
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

BRĄZ
„Rolling2Zwrotnik” - wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

11. Launch produktu, usługi lub firmy

SREBRO
Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR

SREBRO
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

BRĄZ
Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

12. Sustainability i CSR Communications

SREBRO
FASOFF / MOSQI.TO, KOMPANIA PIWOWARSKA

BRĄZ
Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald's Polska

13. PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTE
Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

SREBRO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

SREBRO
Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

BRĄZ
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

14. Social media

ZŁOTO
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO
Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĄĆŻ / mBank

BRĄZ
Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

15. Business-to-Business PR

SREBRO
TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

BRĄZ
Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia

16. PR finansowy i relacje inwestorskie

SREBRO
Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting

BRĄZ
Mazurska Manufaktura Alkoholi - kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

17. Media Relations

ZŁOTO
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

SREBRO
Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka - Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

SREBRO
Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

18. Employer Branding

ZŁOTO
Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, ElectroluxSREBRO Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

BRĄZ
Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

19. Content marketing - branded content

ZŁOTO
ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

SREBRO
Kryptonim S.E.S.J.A / Monday - agencja komunikacji

BRĄZ
ORLEN: „Cud nad Wisłą” / PR 510, MyPlace

20. Custom Publishing

ZŁOTO
Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

SREBRO
Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl

BRĄZ
NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden

Kategorie sektorowe:

1. Technologia, IT, telekomunikacja

BRĄZ
Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

BRĄZ
Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

2. Finanse

SREBRO
#zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski

SREBRO
„Szczepionka na dezinformację" / Santander Bank Polska

SREBRO
Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

3. Uroda, higiena i wellness

SREBRO
#ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum4. Moda i styl życia

ZŁOTO
ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

5. Kultura i media

ZŁOTO
Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO
Kino 2020 - Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

BRĄZ
Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

6. Medycyna i zdrowie

ZŁOTO
Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

SREBRO
#PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia

BRĄZ
#Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

7. Sport, turystyka i rekreacja

BRĄZ
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

8. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

SREBRO
Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday - agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit

BRĄZ
Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain

BRĄZ
Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

9. Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO
Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / ImpelSREBRO
NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA. STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup

SREBRO
Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

10. Motoryzacja i transport

SREBRO
IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland, Don’t Worry

11. NGO i sektor publiczny

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

BRĄZ
Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

1. Efektywność

ZŁOTO
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii

2. Research&Insight

ZŁOTO
Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Kampania PR XX-lecia:

Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej

Tytanowy Spinacz:

Grupa Komunikacja Plus

Nagroda redakcji rp.pl:

Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words,
DDB Warszawa, PHD

Źródło: Związek Firm Public Relations

zlotespinacze.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764