logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

  PR 14.05.2021, przeczytano 296 razy
ilustracja

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_korzysci-dla-domu_-od-t-mobile-z-nowym-formatem-komunikacyjnym,391467,artykul.html

Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”. Zmiany komunikacji marki są zapowiedzią licznych nowości produktowych, które wprowadzane będą przez T‑Mobile w nadchodzących miesiącach.

Program „Korzyści dla domu” łączy usługi dla domu i rodziny, w ramach której w T‑Mobile dzielimy się z klientami usługami z najwyższej półki i mnożymy dla nich rabaty. Jak to działa? Im więcej usług, tym więcej zniżek. Ponadto w ofercie udostępniamy pół roku internetu światłowodowego za darmo i rabaty na urządzenia nawet do 1000 zł.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764