logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adform: Kampanie DOOH w modelu aukcyjnym

  PR 30.09.2016, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

Adform jest firmą, która zdecydowała się wprowadzić aukcyjny model realizacji kampanii w kanale Digital Out Of Home. Innowacja ta zrewolucjonizuje rynek reklam DOOH, pozwalając na optymalizację, w tym targetowanie kampanii w czasie rzeczywistym poprzez dostosowywanie jej do różnorodnych zmiennych, w tym płci, nastroju i wieku odbiorców komunikatu obecnych przy ekranach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adform%3A-kampanie-dooh-w-modelu-aukcyjnym,30105,artykul.html

W celu wdrożenia tego innowacyjnego rozwiązania na polskim rynku Adform nawiązał współpracę z firmą Individeo, dostawcą rozwiązań digital signage, oferującym powierzchnie reklamowe m.in. na lotniskach, dworcach kolejowych, w elektromarketach, czy na stacjach benzynowych. Dzięki temu od 1 września możliwe jest kupno reklam outdoorowych firmy Individeo poprzez narzędzie Adform DSP. Zakupione reklamy emitowane są w przestrzeni publicznej za pomocą mechanizmu aukcji w czasie rzeczywistym, w którym kupujący rywalizują ceną i parametrami kampanii.

Zalety wprowadzonego narzędzia są typowe dla modelu programmatic: automatyzacja procesu zakupowego i raportowania, targetowanie, optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym. Dodatkowo emisja kampanii może być dostosowana do takich zmiennych jak: warunki pogodowe, wyniki sportowe, czy natężenie ruchu. Planowane jest wprowadzenie (poprzez umieszczenie nad ekranami kamer) targetowania behawioralnego, które pozwoli na rozpoznawanie płci, nastroju i wieku odbiorców reklamy.

Jesteśmy bardzo dumni z tego projektu, który pozwala nam jako pierwszym w Polsce wejść na rynek programmatic DOOH. Udane integracje w Norwegii, Holandii i we Włoszech pokazują, że automatyczny model sprzedaży jest ciekawą alternatywą nie tylko dla wydawców internetowych – powiedział Maciej Musioł, Publisher Sales Director CEE w Adform.

Naszą misją są ciągłe innowacje, a to jest dopiero pierwszy krok w automatyzacji tradycyjnej, nieinternetowej reklamy. Liczę, że już na początku przyszłego roku będzie można zamawiać z poziomu naszej platformy zakupowej, oprócz DOOH i telewizji, pierwsze kampanie programmatic print. – powiedział Bartosz Malinowski, Vice President CEE & MENA w Adform

Źródło: Adform

www.adform.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764