W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny.
Rozbudowując portfolio o nowe smaki i warianty alkoholowe, marka poszerza okazje do spotkań z konsumentami i chce docierać do nowych odbiorców. Pozostając przy tym w imprezowym klimacie, Desperados po raz kolejny redefiniuje pojęcie samej imprezy, które - szczególnie w ostatnim czasie - nabrało nowych, szerszych kontekstów.
- Od zawsze bardzo uważnie obserwujemy zachowania konsumentów i szybko reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość wokół nas i nowe potrzeby, jakie z tego wynikają – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec. - Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych Klientów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych – podkreśla.
Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na polski rynek, zdecydowana większość respondentów uznała, że Desperados Virgin 0.0% wpisuje się w charakter marki, a jego smak oceniono wyżej niż wiodący wariant wśród piw smakowych bez alkoholu.
Wprowadzenie wariantu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Na początku kwietnia startuje spot telewizyjny z Desperadosem Virgin 0.0% w roli głównej. Rusza też szeroka kampania w digitalu, mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży.
Działania ATL dla Desperadosa realizuje agencja LVOV. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję - Televisor. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Grupa Żywiec