logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bezalkoholowy wariant piwa Desperados

  PR 23.03.2021, przeczytano 2136 razy
ilustracjastrzałka

W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bezalkoholowy-wariant-piwa-desperados,390752,artykul.html

Rozbudowując portfolio o nowe smaki i warianty alkoholowe, marka poszerza okazje do spotkań z konsumentami i chce docierać do nowych odbiorców. Pozostając przy tym w imprezowym klimacie, Desperados po raz kolejny redefiniuje pojęcie samej imprezy, które - szczególnie w ostatnim czasie - nabrało nowych, szerszych kontekstów.

- Od zawsze bardzo uważnie obserwujemy zachowania konsumentów i szybko reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość wokół nas i nowe potrzeby, jakie z tego wynikają – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec. - Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych Klientów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych – podkreśla.

Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na polski rynek, zdecydowana większość respondentów uznała, że Desperados Virgin 0.0% wpisuje się w charakter marki, a jego smak oceniono wyżej niż wiodący wariant wśród piw smakowych bez alkoholu.

Wprowadzenie wariantu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Na początku kwietnia startuje spot telewizyjny z Desperadosem Virgin 0.0% w roli głównej. Rusza też szeroka kampania w digitalu, mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży.

Działania ATL dla Desperadosa realizuje agencja LVOV. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję - Televisor. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764