logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited z kampanią TV dla Velvet Care

  PR 16.05.2019, przeczytano 1135 razy
ilustracja

13 maja 2019 roku wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego  oraz nawilżanego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-z-kampania-tv-dla-velvet-care,382467,artykul.html

- Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez CU półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet. – mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet CARE.

W ramach platformy komunikacyjnej „Velvet. Akcja!” papier nawilżany promowany był dotychczas w kanale digital oraz w materiałach sprzedaży w sklepach. Telewizja jest kolejnym medium, za pomocą którego marka Velvet przypomina na szeroką skalę o szybko rozwijającej się kategorii nawilżanego papieru toaletowego, buduje jej świadomość wśród konsumentów i zachęca do sięgnięcia po świeżość, jaką daje korzystanie z obu rodzajów papieru. Obecna oferta Velvet składa się z 4 wariantów nawilżanego papieru toaletowego, w tym nowości Intima.

- Spot TV jest utrzymany w klimacie filmu akcji. Przedstawia dwóch bohaterów: Suchego i Mokrego. Każdy z nich jest inny, ale doskonale się uzupełniają, tworząc zgrany Duet, który zwycięża w walce o poczucie czystości. – zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Na kampanię składają się spoty 30 i 15-sekundowe. Za ich kreację odpowiada Communication Unlimited, za produkcję – dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. Kampania potrwa do połowy czerwca 2019 roku.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764