logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited z kampanią TV dla Velvet Care

  PR 16.05.2019, przeczytano 654 razy
ilustracja

13 maja 2019 roku wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego  oraz nawilżanego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-z-kampania-tv-dla-velvet-care,382467,artykul.html

- Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez CU półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet. – mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet CARE.

W ramach platformy komunikacyjnej „Velvet. Akcja!” papier nawilżany promowany był dotychczas w kanale digital oraz w materiałach sprzedaży w sklepach. Telewizja jest kolejnym medium, za pomocą którego marka Velvet przypomina na szeroką skalę o szybko rozwijającej się kategorii nawilżanego papieru toaletowego, buduje jej świadomość wśród konsumentów i zachęca do sięgnięcia po świeżość, jaką daje korzystanie z obu rodzajów papieru. Obecna oferta Velvet składa się z 4 wariantów nawilżanego papieru toaletowego, w tym nowości Intima.

- Spot TV jest utrzymany w klimacie filmu akcji. Przedstawia dwóch bohaterów: Suchego i Mokrego. Każdy z nich jest inny, ale doskonale się uzupełniają, tworząc zgrany Duet, który zwycięża w walce o poczucie czystości. – zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Na kampanię składają się spoty 30 i 15-sekundowe. Za ich kreację odpowiada Communication Unlimited, za produkcję – dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. Kampania potrwa do połowy czerwca 2019 roku.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich...
Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764