logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone Fantasia: nowe smaki na wiosnę

  PR 10.05.2019, przeczytano 1455 razy

Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/danone-fantasia%3A-nowe-smaki-na-wiosne,382379,artykul.html

Jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na rynku

Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości, a efekt jest naprawdę zachwycający. Trzy nowe smaki Fantasii: mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy to prawdziwy precedens i jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na europejskim rynku. Ale to nie wszystko. Całość dopełnia designerskie opakowanie, przywodzące na myśl pierwsze ciepłe dni w roku oraz mini – kolekcja ubrań i akcesoriów, które nawet w środku miasta pozwolą poczuć się jak na egzotycznej plaży.

- To niezwykłe, co można osiągnąć scalając wrażenia smakowe i wizualne z dwóch z pozoru różnych światów – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.  Zarówno wzory, zaproponowane przez Femi Stories, jak i nasz produkt, powstały z myślą o  ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę wyjątkowego i wierzymy, że spełniliśmy to zadanie – dodaje Magdalena Siarkowska.

Chwila dla siebie… smakuje niepowtarzalnie

Ciepły wiatr, pierwsze promienie słońca i bezkres błękitnego nieba - któż nie marzy, by wraz z nadejściem wiosny zamknąć kalendarz z listą zadań do wykonania i pozwolić sobie na chwilę zapomnienia? Na relaks nie trzeba wcale czekać do wakacji! Wystarczy zatrzymać się na moment i podarować sobie odrobinę radości, zamkniętej w niewielkim kubeczku Fantasii. Trzy nowe smaki, jakie oferuje marka, łączą soczyste owocowe nuty i subtelne kwiatowe aromaty, zapraszając w podróż do świata zmysłów – zawsze, gdy zapragnie się chwili tylko dla siebie.

- Stworzenie tego produktu było naszym prawdziwym marzeniem. To pierwsza taka oferta w całej Europie i mamy nadzieję, że stanie się inspiracją dla wszystkich szukających drobnych przyjemności – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.

Modnie i z fantazją

Fantasia inspiruje dziś nie tylko konsumentki – miłośniczki dobrego smaku i kojących momentów. Nowa, niebanalna odsłona tego jogurtu zaowocowała współpracą z Femi Stories – niezwykle kobiecą marką, która uczciła wprowadzenie produktu mini-kolekcją ubrań i dodatków.

- Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl – podkreśla Kamila Nawarkiewiczz Femi Stories. – Połączenie  kwiatowo-owocowe wydało nam się bardzo ciekawe i intrygujące. Jesteśmy fankami egzotycznych smaków, dlatego gdy usłyszałyśmy jakie owoce będą w nowych produktach Fantasii, to nie zastanawiałyśmy się ani chwili – dodaje Anita Nawarkiewicz, Femi Stories.

Pretekstem do stworzenia projektów były owocowe i kwiatowe smaki Fantasii, które idealnie wpisują się w charakter Femi Stories. Tak powstała niepowtarzalna kolekcja kapsułowa, w której znajdziemy zwiewną, letnią sukienkę, torbę o wyrazistym princie oraz funkcjonalną kosmetyczkę. Projektantki stworzyły specjalną mini-kolekcję, opartą na printach, kojarzących się z zapadającymi w pamięć chwilami wiosennych przyjemności z nutą egzotyki. Ten sam motyw graficzny ozdobił nowe opakowanie Fantasii.

Kampania kwitnąca pomysłami

Wiosenne wprowadzenie na rynek jogurtów deserowych, łączących owocowo-kwiatowe nuty, wspiera szeroka kampania marketingowa, oparta na wielokanałowym dotarciu do konsumentów. Jej motywem przewodnim stała się synergia wielu kobiecych światów: nowoczesnego lifestyle’u, świata mody, designu i urody, co odzwierciedla nie tylko sam produkt, ale współpraca z marką Femi Stories. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764