logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durex z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty

  PR 06.05.2021, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety. Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/durex-z-pierwsza-polska-kampania-promujaca-lubrykanty,391339,artykul.html

Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowanie w jej ramach działania, mają uzmysłowić kobietom, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie starsze, będące w okresie menopauzy kobiety lub te, które są bardzo aktywne seksualnie. Durex pragnie przeciwstawić się tym stereotypom i zerwać z tabu krążącym wokół żeli intymnych. Badania wykazują, że aż 75% kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu w pochwie podczas stosunku[1]. Dla 50% pań jest to problem nawracający, bardziej odczuwalny przy zwiększonej aktywności seksualnej[2]. Z kolei wynikający z kobiecej fizjologii fakt jest taki, że kobiety mogą doświadczać niedostatecznego nawilżenia nawet przez 2/3 cyklu. Skutki tej dolegliwości są różne i dotyczą zarówno sfery fizycznej, jak i emocjonalnej. Można jednak w łatwy sposób im zapobiec – czasem wystarczy sięgać po lubrykanty od Durex, gdy tylko poczuje się taką potrzebę.

- Od lat głównym celem naszych działań jest zwiększanie komfortu życia seksualnego Polek i Polaków. Przełamujemy tabu i mówimy o rzeczach, które mogą wydawać się trudne, ale które dotyczą każdego człowieka. Tak samo jest przy okazji kampanii „Nawliżanie jest seksi”, która skupia się na kwestii lubrykacji, a w centrum zainteresowania stawia potrzeby kobiet. Wiemy, jak częstym problemem jest niedostateczne nawilżenie, a jednocześnie jak bardzo czynnik ten wpływa na komfort wielu kobiet. Dlatego pragniemy uświadomić Polki, że nie trzeba przystawać na niewygodę, a nawet ból. Można wziąć sprawy w swoje ręce i cieszyć się przyjemnym seksem. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu reklamowego, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku. Pokazano, jak zmieniają one zasady, odwracają role i walczą o swoje, więc dlaczego w sferze intymnej ma być inaczej? Widoczne w reklamie lubrykanty są rozwiązaniem na bardziej suche dni, w które również można uprawiać w pełni komfortowy seks. Durex, pragnąc zwiększać komfort życia seksualnego wszystkich ludzi, podejmuje ważne tematy dotyczące seksu, a problem uczucia suchości w pochwie jest jednym z nich.

Do produktów promowanych przy okazji kampanii „Nawilżanie jest seksi” należą m.in. lubrykanty z linii Naturals: Durex Naturals Pure (o przyjaznym pH, z prebiotykiem), Durex Naturals Hyaluro (nawilżający, z naturalnym kwasem hialuronowym) oraz Durex Naturals Sensitive (delikatny, z ekstraktem z aloesu). Każdy z żeli intymnych Durex Naturals zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego i łagodzi dyskomfort podczas stosunku, zapewniając gładkie zbliżenie. Dodatkowo nowością w portfolio marki jest żel intymny Intima Balance. To lubrykant o formule z prebiotykiem PRO-pH i kwasem mlekowym, które wspierają rozwój dobrych bakterii odpowiedzialnych za wsparcie w utrzymaniu zrównoważonego pH pochwy.

Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii Durex „Nawilżanie jest seksi” zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w TV oraz w digitalu zakupił dom mediowy OMD.

Źródło: DUREX

www.durex.pl

Dodatkowe informacje:

[1] GonçalvesB, Ferreira C, AlvesCT, et al. Vulvovaginalcandidiasis: Epidemiology, microbiologyand riskfactors. CritRevMicrobiol. 2016;42(6):905-27
[2] Tamże.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764