logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Durex z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty

  PR 06.05.2021, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety. Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/durex-z-pierwsza-polska-kampania-promujaca-lubrykanty,391339,artykul.html

Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowanie w jej ramach działania, mają uzmysłowić kobietom, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie starsze, będące w okresie menopauzy kobiety lub te, które są bardzo aktywne seksualnie. Durex pragnie przeciwstawić się tym stereotypom i zerwać z tabu krążącym wokół żeli intymnych. Badania wykazują, że aż 75% kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu w pochwie podczas stosunku[1]. Dla 50% pań jest to problem nawracający, bardziej odczuwalny przy zwiększonej aktywności seksualnej[2]. Z kolei wynikający z kobiecej fizjologii fakt jest taki, że kobiety mogą doświadczać niedostatecznego nawilżenia nawet przez 2/3 cyklu. Skutki tej dolegliwości są różne i dotyczą zarówno sfery fizycznej, jak i emocjonalnej. Można jednak w łatwy sposób im zapobiec – czasem wystarczy sięgać po lubrykanty od Durex, gdy tylko poczuje się taką potrzebę.

- Od lat głównym celem naszych działań jest zwiększanie komfortu życia seksualnego Polek i Polaków. Przełamujemy tabu i mówimy o rzeczach, które mogą wydawać się trudne, ale które dotyczą każdego człowieka. Tak samo jest przy okazji kampanii „Nawliżanie jest seksi”, która skupia się na kwestii lubrykacji, a w centrum zainteresowania stawia potrzeby kobiet. Wiemy, jak częstym problemem jest niedostateczne nawilżenie, a jednocześnie jak bardzo czynnik ten wpływa na komfort wielu kobiet. Dlatego pragniemy uświadomić Polki, że nie trzeba przystawać na niewygodę, a nawet ból. Można wziąć sprawy w swoje ręce i cieszyć się przyjemnym seksem. – mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu reklamowego, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku. Pokazano, jak zmieniają one zasady, odwracają role i walczą o swoje, więc dlaczego w sferze intymnej ma być inaczej? Widoczne w reklamie lubrykanty są rozwiązaniem na bardziej suche dni, w które również można uprawiać w pełni komfortowy seks. Durex, pragnąc zwiększać komfort życia seksualnego wszystkich ludzi, podejmuje ważne tematy dotyczące seksu, a problem uczucia suchości w pochwie jest jednym z nich.

Do produktów promowanych przy okazji kampanii „Nawilżanie jest seksi” należą m.in. lubrykanty z linii Naturals: Durex Naturals Pure (o przyjaznym pH, z prebiotykiem), Durex Naturals Hyaluro (nawilżający, z naturalnym kwasem hialuronowym) oraz Durex Naturals Sensitive (delikatny, z ekstraktem z aloesu). Każdy z żeli intymnych Durex Naturals zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego i łagodzi dyskomfort podczas stosunku, zapewniając gładkie zbliżenie. Dodatkowo nowością w portfolio marki jest żel intymny Intima Balance. To lubrykant o formule z prebiotykiem PRO-pH i kwasem mlekowym, które wspierają rozwój dobrych bakterii odpowiedzialnych za wsparcie w utrzymaniu zrównoważonego pH pochwy.

Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii Durex „Nawilżanie jest seksi” zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w TV oraz w digitalu zakupił dom mediowy OMD.

Źródło: DUREX

www.durex.pl

Dodatkowe informacje:

[1] GonçalvesB, Ferreira C, AlvesCT, et al. Vulvovaginalcandidiasis: Epidemiology, microbiologyand riskfactors. CritRevMicrobiol. 2016;42(6):905-27
[2] Tamże.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764