logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Publicis rozwija ofertę w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 12.08.2020, przeczytano 426 razy

Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-publicis-rozwija-oferte-w-europie-srodkowo-wschodniej,388077,artykul.html

Korzystając z nowego globalnego narzędzia MSL – Fluency – MSL Ukraina będzie oferować kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influencerów.

Biuro MSL Ukraina będzie zarządzane przez Olenę Sukhanovą, która obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej. Jej dotychczasowe doświadczenie to działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, m.in.: Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

- Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów. Nasza wiedza na temat lokalnej specyfiki rynkowej, w połączeniu z globalnym know-how oraz narzędziami oferowanymi przez sieć MSL, sprawiają, że jesteśmy silnym, międzynarodowym partnerem dla naszych klientów – mówi Elena Bakum – Ramola, Business Director of Creative Services, Publicis Groupe Ukraine.

- Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo -Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku. – podkreśla Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

W ostatnich latach MSL silnie zaznacza swoją obecność na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej. Obecnie sieć posiada biura w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Słowenii, a teraz także na Ukrainie.

Działania grupy w regionie są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak, CEO agencji MSL w regionie CEE. Sieć w tej części Europy zatrudnia ponad 200 konsultantów, w minionej dekadzie trzykrotnie uznana została za najlepszą agencję, otrzymując tytuł Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA (2015, 2017 and 2019).

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764