logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Publicis rozwija ofertę w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 12.08.2020, przeczytano 1052 razy

Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-publicis-rozwija-oferte-w-europie-srodkowo-wschodniej,388077,artykul.html

Korzystając z nowego globalnego narzędzia MSL – Fluency – MSL Ukraina będzie oferować kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influencerów.

Biuro MSL Ukraina będzie zarządzane przez Olenę Sukhanovą, która obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej. Jej dotychczasowe doświadczenie to działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, m.in.: Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

- Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów. Nasza wiedza na temat lokalnej specyfiki rynkowej, w połączeniu z globalnym know-how oraz narzędziami oferowanymi przez sieć MSL, sprawiają, że jesteśmy silnym, międzynarodowym partnerem dla naszych klientów – mówi Elena Bakum – Ramola, Business Director of Creative Services, Publicis Groupe Ukraine.

- Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo -Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku. – podkreśla Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

W ostatnich latach MSL silnie zaznacza swoją obecność na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej. Obecnie sieć posiada biura w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Słowenii, a teraz także na Ukrainie.

Działania grupy w regionie są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak, CEO agencji MSL w regionie CEE. Sieć w tej części Europy zatrudnia ponad 200 konsultantów, w minionej dekadzie trzykrotnie uznana została za najlepszą agencję, otrzymując tytuł Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA (2015, 2017 and 2019).

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764