logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody

  PR 15.02.2019, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-polska-wspiera-wyprzedaz-modeli-%C5%A0kody,381252,artykul.html

Kampania wspierająca sellout modeli z 2018 r. prowadzona jest w TV, radiu, kanałach digital, a także działań prowadzonych w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Częścią kampanii promocyjnej są -spoty telewizyjne oparte na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych  stacjach tematycznych.

Isobar Polska stworzył również landing page na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych ŠKODY. Isobar przygotował dedykowane kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD.

Isobar Polska wspiera markę ŠKODA w zakresie działań z zakresu strategii marketingowej oraz kreacji. Agencja realizuje projekty z zakresu ATL, BTL oraz digital. Firmy nawiązały współpracę w lipcu 2016 r.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX
„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH
W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych
Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w nowy sprzęt fotograficzny. Nikon rozpoczął właśnie akcję pt. „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki Nikon, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu
Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764