logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona kampanii Black

  PR 28.03.2023, przeczytano 687 razy
ilustracja

Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-kampanii-black,399434,artykul.html

Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.

Wprowadzony na rynek jesienią ubiegłego roku Black Spritz to bezalkoholowy energy drink o wysokiej zawartości kofeiny, z dodatkiem witamin B6 i B12.

Kampania prowadzona jest w telewizji – w stacjach głównych i tematycznych. Za jej realizację, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands). Twórcą spotu jest Peppers Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl.

Źródło: Mediabrands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764