logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowe logo i identyfikacja wizualna Link4

  PR 30.12.2016, przeczytano 1734 razy
ilustracjastrzałka

Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęcią odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-identyfikacja-wizualna-link4,30974,artykul.html

Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.
 
Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4. – powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku



2003



2009
   


2010
   


2016

Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4. – powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

Reklama:

Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
Publicon rozwija Publicon.AI
Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija...
Crunchips w letniej odsłonie i opakowaniach od Soul & Mind
Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.
AI Mode zamiast „Szczęśliwego Trafu”. Zmiany w Google
Niektórzy użytkownicy Google zaczynają zauważać zmiany w interfejsie wyszukiwarki. Tam, gdzie dotychczas znajdował  się przycisk „Szczęśliwy traf”, teraz pojawia się nowa funkcja – „AI Mode”. To dowód na to, że gigant z Mountain View nie zamierza oddawać pola rosnącej konkurencji ze strony chatbotów, takich jak ChatGPT czy...
Ciao - kampania piwa Peroni Nastro Azzurro
W maju piwo Peroni Nastro Azzurro, startuje z nową kampanią „Ciao”. Marka, należąca do kompanii Piwowarskiej, poprzez spontaniczne, przyjazne włoskie powitanie zaprasza polskich konsumentów do świata włoskiego stylu: swobody, smaku i klasy.    
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764