logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Twój dom nad morzem - kampania reklamowa Invest Komfort

  PR 22.06.2020, przeczytano 1318 razy
ilustracjastrzałka

Deweloper mieszkaniowy Invest Komfort wystartował z nową kampanią reklamową autorstwa agencji Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-twoj-dom-nad-morzem---kampania-reklamowa-invest-komfort,387494,artykul.html

Zlokalizowane w doskonałych punktach Trójmiasta inwestycje Invest Komfort są kreowane przez specjalnie dedykowane im autorskie zespoły projektantów. Wyróżniają się nie tylko wysokiej klasy architekturą i jakością użytych do budowy materiałów, ale również zaprojektowaną z pietyzmem architekturą zieloną i dbałością o najmniejszy detal, a także takimi udogodnieniami jak: fitness, sauny, sale klubowe otwarte dla mieszkańców.

- Mieszkanie nad morzem to nie tylko dom, ale również inwestycja, która w przypadku wyjątkowego położenia i wysokiej jakości architektury z każdym rokiem zyskuje na wartości – informuje Michał Ciomek, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.

Dlatego realizowana przez Communication Unlimited kampania skierowana jest do dwóch grup klientów: mieszkańców Trójmiasta i okolic planujących zmianę mieszkania oraz mieszkańców innych regionów, którzy chcą mieć tzw. drugi dom w pięknym miejscu nad morzem.

- Czas pandemii na nowo zdefiniował słowo “dom”. Doskonale zlokalizowane i zaprojektowane inwestycje Invest Komfort doskonale sprawdzają się zarówno jako mieszkania, ale też miejsca pracy jak i wypoczynku. Najnowsza kampania odwołuje się do nowych funkcji “domu” – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Niepowtarzalny charakter osiedli został przeniesiony na język platformy komunikacyjnej „Twój dom nad morzem”. Agencja Communication Unlimited opracowała wielokanałową, ogólnopolską komunikację on-line i off-line: digital, social media, prasa, outdoor.

Agencja zajęła się również zakupem mediów.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764