logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: „Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

  PR 07.11.2018, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_tutaj-w-spokoju-powstaje%E2%80%A6_---kampania-marki-lumiko,380042,artykul.html

Lumiko, jako jeden z producentów maseł i serów, obecny na polskim rynku od lat, doskonale wie, że jedną z charakterystycznych cech współczesnego społeczeństwa jest nadmierny pośpiech oraz związany z nim stres. A to czego najczęściej brakuje, to chwile spokoju, odprężenia i wyciszenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że chwile zwolnienia są tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen.

Właśnie dlatego Lumiko w swojej kampanii stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej, i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.

ilustracjastrzałka

Marka zaprasza wszystkich na lubelską wieś pełną natury, pięknych widoków i błogich chwil odprężenia, gdzie mieszkańcom żyje się znacznie spokojniej i przyjemnej, a produkty, który tam powstają pozwalają zasmakować spokoju.

Aby jeszcze lepiej oddać sielskość i bajkowość polskiej wsi, agencja Dziadek do orzechów postawiła w tegorocznej kampanii reklamowej na kreacje będące nie zdjęciami, a obrazami. Do współpracy zaproszono plastyka Piotra Fąfrowicza, który przygotował zestaw niezwykłych, nieco odrealnionych ilustracji, które stały się podstawą wizualną całej komunikacji.

ilustracjastrzałka

Obrazy Piotra Fąfrowicza są obecne online jako statyczne i animowane posty na Facebooku i Instagramie, w outdoorze na billboardach premium w 7 miastach Polski (Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk), oraz jako 15” animacje w warszawskich tramwajach i pociągach Kolei Mazowieckich.

Do współpracy przy realizacji kampanii zaproszono też znanych youtuberów ,,Kuchnię Renaty" oraz ,,Dawida Franka", którzy odwiedzili okolice Łukowa i przygotowali materiały video, w których opowiadają i przekonują o zaletach życia na wsi.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii odświeżono także trzy zeszłoroczne spoty reklamowe, do których dodano elementy ilustrowane spajając je z obecnym kierunkiem komunikacji. Spoty są emitowane na YouTube.

Kampania „Tutaj w spokoju powstaje…” jest drugą ogólnopolską kampania marki Lumiko przygotowaną przez agencję Dziadek do orzechów i potrwa do końca listopada.

ilustracjastrzałka

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Planner: Albert Stęclik
  • Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Social Media Manager: Aneta Pastuszak
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Kinga Karcz
  • Ilustracje: Piotr Fąfrowicz
  • Zakup mediów: Dziadek do orzechów / Ströer Media

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone