logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

  PR 07.11.2018, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_tutaj-w-spokoju-powstaje%E2%80%A6_---kampania-marki-lumiko,380042,artykul.html

Lumiko, jako jeden z producentów maseł i serów, obecny na polskim rynku od lat, doskonale wie, że jedną z charakterystycznych cech współczesnego społeczeństwa jest nadmierny pośpiech oraz związany z nim stres. A to czego najczęściej brakuje, to chwile spokoju, odprężenia i wyciszenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że chwile zwolnienia są tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen.

Właśnie dlatego Lumiko w swojej kampanii stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej, i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.

ilustracjastrzałka

Marka zaprasza wszystkich na lubelską wieś pełną natury, pięknych widoków i błogich chwil odprężenia, gdzie mieszkańcom żyje się znacznie spokojniej i przyjemnej, a produkty, który tam powstają pozwalają zasmakować spokoju.

Aby jeszcze lepiej oddać sielskość i bajkowość polskiej wsi, agencja Dziadek do orzechów postawiła w tegorocznej kampanii reklamowej na kreacje będące nie zdjęciami, a obrazami. Do współpracy zaproszono plastyka Piotra Fąfrowicza, który przygotował zestaw niezwykłych, nieco odrealnionych ilustracji, które stały się podstawą wizualną całej komunikacji.

ilustracjastrzałka

Obrazy Piotra Fąfrowicza są obecne online jako statyczne i animowane posty na Facebooku i Instagramie, w outdoorze na billboardach premium w 7 miastach Polski (Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk), oraz jako 15” animacje w warszawskich tramwajach i pociągach Kolei Mazowieckich.

Do współpracy przy realizacji kampanii zaproszono też znanych youtuberów ,,Kuchnię Renaty" oraz ,,Dawida Franka", którzy odwiedzili okolice Łukowa i przygotowali materiały video, w których opowiadają i przekonują o zaletach życia na wsi.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii odświeżono także trzy zeszłoroczne spoty reklamowe, do których dodano elementy ilustrowane spajając je z obecnym kierunkiem komunikacji. Spoty są emitowane na YouTube.

Kampania „Tutaj w spokoju powstaje…” jest drugą ogólnopolską kampania marki Lumiko przygotowaną przez agencję Dziadek do orzechów i potrwa do końca listopada.

ilustracjastrzałka

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Planner: Albert Stęclik
  • Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Social Media Manager: Aneta Pastuszak
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Kinga Karcz
  • Ilustracje: Piotr Fąfrowicz
  • Zakup mediów: Dziadek do orzechów / Ströer Media

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone