logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

  PR 07.11.2018, przeczytano 2599 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_tutaj-w-spokoju-powstaje%E2%80%A6_---kampania-marki-lumiko,380042,artykul.html

Lumiko, jako jeden z producentów maseł i serów, obecny na polskim rynku od lat, doskonale wie, że jedną z charakterystycznych cech współczesnego społeczeństwa jest nadmierny pośpiech oraz związany z nim stres. A to czego najczęściej brakuje, to chwile spokoju, odprężenia i wyciszenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że chwile zwolnienia są tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen.

Właśnie dlatego Lumiko w swojej kampanii stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej, i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.

ilustracjastrzałka

Marka zaprasza wszystkich na lubelską wieś pełną natury, pięknych widoków i błogich chwil odprężenia, gdzie mieszkańcom żyje się znacznie spokojniej i przyjemnej, a produkty, który tam powstają pozwalają zasmakować spokoju.

Aby jeszcze lepiej oddać sielskość i bajkowość polskiej wsi, agencja Dziadek do orzechów postawiła w tegorocznej kampanii reklamowej na kreacje będące nie zdjęciami, a obrazami. Do współpracy zaproszono plastyka Piotra Fąfrowicza, który przygotował zestaw niezwykłych, nieco odrealnionych ilustracji, które stały się podstawą wizualną całej komunikacji.

ilustracjastrzałka

Obrazy Piotra Fąfrowicza są obecne online jako statyczne i animowane posty na Facebooku i Instagramie, w outdoorze na billboardach premium w 7 miastach Polski (Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk), oraz jako 15” animacje w warszawskich tramwajach i pociągach Kolei Mazowieckich.

Do współpracy przy realizacji kampanii zaproszono też znanych youtuberów ,,Kuchnię Renaty" oraz ,,Dawida Franka", którzy odwiedzili okolice Łukowa i przygotowali materiały video, w których opowiadają i przekonują o zaletach życia na wsi.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii odświeżono także trzy zeszłoroczne spoty reklamowe, do których dodano elementy ilustrowane spajając je z obecnym kierunkiem komunikacji. Spoty są emitowane na YouTube.

Kampania „Tutaj w spokoju powstaje…” jest drugą ogólnopolską kampania marki Lumiko przygotowaną przez agencję Dziadek do orzechów i potrwa do końca listopada.

ilustracjastrzałka

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Planner: Albert Stęclik
  • Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Social Media Manager: Aneta Pastuszak
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Kinga Karcz
  • Ilustracje: Piotr Fąfrowicz
  • Zakup mediów: Dziadek do orzechów / Ströer Media

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764