logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Dan Cake uruchomił nową kampanię konsumencką

  PR 16.06.2020, przeczytano 1430 razy
ilustracjastrzałka

Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest angażujący konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi, na stronie www.pyszniesiesklada.pl, każdy może skomponować swojego idealnego gofra, z dowolnymi dodatkami, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło reklamowe.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-dan-cake-uruchomil-nowa-kampanie-konsumencka,387428,artykul.html

Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1000 kombinacji gofra, na które składają się apetyczne zdjęcia składników i finalnych kompozycji. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5000 PLN oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.

W ramach kampanii emitowany jest również spot. Kuszące, pobudzające wyobraźnię ujęcia wzmacniają wizualny aspekt całej aktywacji, w której gofry ukazane są jako apetyczny, inspirujący i angażujący produkt. Przedstawienie ich w sposób rzemieślniczy, slowfoodowy ma zachęcać odbiorców do celebrowania posiłku i niespiesznego delektowania się nim.

Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Tożsamość dźwiękowa nadaje brandowi ekspresji i nowej dynamiki. Charakterystyczne audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.

– Zależało nam na inspirującym pokazaniu naszego produktu jako bazy dającej nieograniczone możliwości twórcze i smakowe. Chcieliśmy także w pobudzający zmysły sposób przywołać w odbiorcy wspomnienia z dzieciństwa czy wakacji. Dlatego zdecydowaliśmy się umieścić gofry w centrum uwagi, w całej swej okazałości, uwydatniając apetyczne detale – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia.

Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – cenionym reżyserem specjalizującym się w produkcjach „table top”. Jego przekaz opiera się na opowiedzeniu historii gofra z wykorzystaniem atrakcyjnych, kuszących ujęć słodkich dodatków.  Łącząc różne techniki wizualne i dźwiękowe stworzył on obraz, który działając na wiele zmysłów jednocześnie, w przyjemny w odbiorze sposób pokazuje, jak w detalach może wyglądać przygotowanie gofra od Dan Cake. Spot będzie emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie You Tube, na Facebook’u i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony www akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.

Aktywacja konsumencka „Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia 2020.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764